10 dage tilbage såååå utålmodig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.287 visninger
21 svar
0 synes godt om
1. marts 2012

Chalala85

Hej piger...

Ja endnu et af de der utålmodighedsindlæg.. bær over med mig

Jeg har kun 10 dage tilbage, har lidt af plukveer m. smerte siden uge 35! Jeg vil så gerne have ham ud nu... Var til JM i mandags som ikke mente jeg ville gå til mandag.. har åbnet mig lidt

MEN, der sker intet... har prøvet at spise ananas, går på trapperne i hele vores nye hus, går lange ture... ihhhh jeg ved jo godt han nok skal komme når han er klar... men jeg orker ikke mere nu 

Så kom endelig med gode råd til at sætte fødslen igang

De modtages med -hånd.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2012

Krussedulle

Chalala85 skriver:

Hej piger...

Jeg har kun 10 dage tilbage, har lidt af plukveer m. smerte siden uge 35! Jeg vil så gerne have ham ud nu... Var til JM i mandags som ikke mente jeg ville gå til mandag.. har åbnet mig lidt

MEN, der sker intet... har prøvet at spise ananas, går på trapperne i hele vores nye hus, går lange ture... ihhhh jeg ved jo godt han nok skal komme når han er klar... men jeg orker ikke mere nu 

De modtages med -hånd.

Jeg tilslutter mig lige din utålmodighedstråd! .. Er gået 5 dage over termin og der sker bare ingenting !! ... Var forberedt på at skulle gå over tid, da jeg gik helt til 41+4 sidst! Men gud hvor bliver man hurtig utålmodig ... Jeg hepper på at du når at føde inden eller senest til termin ... Jeg har fra starten af sagt at jeg føder 5/3, men nu må vi se

Anmeld

1. marts 2012

Chalala85

Krussedulle skriver:

Jeg tilslutter mig lige din utålmodighedstråd! .. Er gået 5 dage over termin og der sker bare ingenting !! ... Var forberedt på at skulle gå over tid, da jeg gik helt til 41+4 sidst! Men gud hvor bliver man hurtig utålmodig ... Jeg hepper på at du når at føde inden eller senest til termin ... Jeg har fra starten af sagt at jeg føder 5/3, men nu må vi se

Så skal jeg vidst ikke klynke

Ihh håber virkelig snart der sker noget for dig så inden 5/3

Anmeld

1. marts 2012

maria_wlt

Du kommer til at vente til at han vil ud  

Synes det er fuldstændlig sindsygt at du allerede skal til at føde.. Du er seriøst lige blvet gravid.. Tiden går alt for stærkt..

Anmeld

1. marts 2012

Ansemusen

Chalala85 skriver:

Hej piger...

De modtages med -hånd.

Åh hvor kan jeg bare huske det!!!

Men han er der før du ved af det

Jeg glæder mig så meget til at se ham og ikke mindst til at lave hans dåbskage

Anmeld

1. marts 2012

Chalala85

maria_wlt skriver:

Du kommer til at vente til at han vil ud  

Synes det er fuldstændlig sindsygt at du allerede skal til at føde.. Du er seriøst lige blvet gravid.. Tiden går alt for stærkt..

Ja jeg må jo nok se det i øjenene hihi

Jeg forstår heller ikke der allerede er gået 9 måneder  Det er så vildt hihi

Anmeld

1. marts 2012

Chalala85

Ansemusen skriver:

Åh hvor kan jeg bare huske det!!!

Men han er der før du ved af det

Jeg glæder mig så meget til at se ham og ikke mindst til at lave hans dåbskage

Jeg håber du har ret... det sidste tid går bare sååååå langsomt

Det glæder jeg mig også til, ved det bliver super flot

Anmeld

1. marts 2012

CS

Chalala85 skriver:

Hej piger...

De modtages med -hånd.

Giv slip smukke så sker det helt naturligt - det er jo uden for din kontrol. Der sker de mærkeligeste ting når man slipper tingene  Go fornøjelse med fødslen og jeg tænker lørdag er en go da at blive mor, far og få en lillebror  Sæt i gang

Anmeld

1. marts 2012

Ansemusen

Chalala85 skriver:

Jeg håber du har ret... det sidste tid går bare sååååå langsomt

Det glæder jeg mig også til, ved det bliver super flot

Jeg skal i hvert fald gøre mit allerbedste

Anmeld

1. marts 2012

Krussedulle

Chalala85 skriver:

Så skal jeg vidst ikke klynke

Ihh håber virkelig snart der sker noget for dig så inden 5/3

jeg kan sagtens forstå din utålmodighed! .. Men takker for de krydsede fingre!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.