hurtig svar tak..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Sidder lige og læser indlægsedlen og der stå at det ska være ifølge aftale med lægen! Men vil nok mene at hvis det bare lige er denne ene gang, ville jeg nok godt ture bruge det, også snakke med lægen bagefter... Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2012

L-Mortil3

Fra apoteket.dk :

Graviditet
Kan om nødvendigt anvendes.

Anmeld

1. marts 2012

L-Mortil3

1234567890 skriver:

puhaa.... okay... vil du ikke goere mig en tjeneste og google diskos ventoline 0,2 mg.... hvad syntes du om det er staar ?

Graviditet

Anmeld

1. marts 2012

L-Mortil3

Line&Liam&Milan skriver:

Graviditet

- Så jeg ville bruge det. - Da det lyder til det bestemt er nødvendigt

Anmeld

1. marts 2012

M (:

1234567890 skriver:

jeg har ashma, og har ikke flere af de dosier man tager hver dag, har kun den tilbage naar man har anfald : DISKOS VENTOLINE 0,2 mg. inhalationspulver. Kan man tag den naar man er gravid ? for kan virkelig maerke jeg har brug for den snart. min brugsanvisning er vaek, derfor seogte jeg paa google og hvis i ogsaa soeger staar der "truende for tidlig foedsel" oehm..... ? please hjaelp....

Det der står er med "truende for tidlig fødsel" betyder, at det virker ve-hæmmende, og at det altså også kan bruges til at FORHINDRE en for tidlig fødsel, og ikke at det provokerer til for tidlig fødsel. 

Under graviditet står der "kan om nødvendigt anvendes". Der står, at der ikke er set en overeksponering af misdannelser, så længe man ikke bruger det systematisk. Så jeg ville mene, at du roligt kan tage en inhalation indtil du får købt den nye spacer..

Anmeld

1. marts 2012

Princesspigen

1234567890 skriver:

jeg har ashma, og har ikke flere af de dosier man tager hver dag, har kun den tilbage naar man har anfald : DISKOS VENTOLINE 0,2 mg. inhalationspulver. Kan man tag den naar man er gravid ? for kan virkelig maerke jeg har brug for den snart. min brugsanvisning er vaek, derfor seogte jeg paa google og hvis i ogsaa soeger staar der "truende for tidlig foedsel" oehm..... ? please hjaelp....

kender ikke lige precis det navn på din mdeicin, men astma medicin skulle jo hjælpe på dine lunger så som pige der selv har astma ville jeg sige at det må du gerne..

får du anfald under graviditeten skal du jo tage den under alle omstændigheder..

Anmeld

1. marts 2012

Gravid2012

Line&Liam&Milan skriver:

- Så jeg ville bruge det. - Da det lyder til det bestemt er nødvendigt

nu fik jeg ringet til laegen i danmark foer jeg lige saa dit svar, og hun sagde ogsaa jeg maatte gerne tag den denne gang... YES min luftveje blev lige "renset" ... MANGE tak for din hjaelp!

Anmeld

1. marts 2012

Gravid2012

Princesspigen skriver:

kender ikke lige precis det navn på din mdeicin, men astma medicin skulle jo hjælpe på dine lunger så som pige der selv har astma ville jeg sige at det må du gerne..

får du anfald under graviditeten skal du jo tage den under alle omstændigheder..

tak for svar har taget en sug nu... saa har det bedre !

Anmeld

1. marts 2012

Princesspigen

1234567890 skriver:

tak for svar har taget en sug nu... saa har det bedre !

det var godt og så husk lige at ringe til lægen efter den anden medicin  hihi

ej men tit hvis man er i tvivl om sådan noget så kan man ringe til en læge eller måske en vagt læge med spørgsmålet så kan de sige hvad du må og hjælpe dig på den måde

der er kommet et nyt "akut" nummer man skal ringe til med sådan spørgsmål hvor de hjælper en men har ikke lige nummeret

Anmeld

1. marts 2012

gonefishing

1234567890 skriver:

Du kan få info på nettet. Søg produktet og du kan læse den sedel der følger med

Men selvf. hvis du får et anfald og ikke kan få luft, så er det ventoline, lige meget hvad, da baby heller ikke kan få luft.

Men til hverdags brug så nej. Ventoline er Kun til anfald.

Hilsen en multi allergiker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.