Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jeg har ashma, og har ikke flere af de dosier man tager hver dag, har kun den tilbage naar man har anfald : DISKOS VENTOLINE 0,2 mg. inhalationspulver. Kan man tag den naar man er gravid ? for kan virkelig maerke jeg har brug for den snart. min brugsanvisning er vaek, derfor seogte jeg paa google og hvis i ogsaa soeger staar der "truende for tidlig foedsel" oehm..... ? please hjaelp....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Har desværre intet svar, men ville nok ringe til lægen for at få et brugbart svar ..
Wish skriver: Har desværre intet svar, men ville nok ringe til lægen for at få et brugbart svar ..
ja det ville jeg ogsaa goere hvis jeg var i dk.. men det er ikke saa nemt at bare ringe hernede paa kreta... tror jeg ringer til min gaenokolog.. det er den eneste som jeg tror kan hjaelpe mig
1234567890 skriver: jeg har ashma, og har ikke flere af de dosier man tager hver dag, har kun den tilbage naar man har anfald : DISKOS VENTOLINE 0,2 mg. inhalationspulver. Kan man tag den naar man er gravid ? for kan virkelig maerke jeg har brug for den snart. min brugsanvisning er vaek, derfor seogte jeg paa google og hvis i ogsaa soeger staar der "truende for tidlig foedsel" oehm..... ? please hjaelp....
jeg ville helt klart ringe til lægen for at være sikker på at få de rigtige svar...
Line&Liam&Milan skriver: Jeg brugte både terbasmin (det samme som ventoline) og Symbicort under min graviditet, det sagde lægen var helt ok.Hvis du har det svært, så ville jeg bestemt tage ventolinen!
Jeg brugte både terbasmin (det samme som ventoline) og Symbicort under min graviditet, det sagde lægen var helt ok.Hvis du har det svært, så ville jeg bestemt tage ventolinen!
puhaa.... okay... vil du ikke goere mig en tjeneste og google diskos ventoline 0,2 mg.... hvad syntes du om det er staar ?
AnjaM skriver: Du må og skal ringe til lægen! Kun din læge kan give dig korrekt, og forsvarligt, svar. Du må være tilknyttet en læge - også selvom du er på Kreta, kan man ringe til DK.
Du må og skal ringe til lægen! Kun din læge kan give dig korrekt, og forsvarligt, svar. Du må være tilknyttet en læge - også selvom du er på Kreta, kan man ringe til DK.
okay.. tror sq jeg ringer.... kan naesten ikke holde ud mere..
1234567890 skriver: okay.. tror sq jeg ringer.... kan naesten ikke holde ud mere..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128