Han skal ikke døbes men...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.499 visninger
16 svar
0 synes godt om
1. marts 2012

Isaac's mor

Hej med jer!

Jeg har termin til Juni, hvor  jeg skal ha' en lille dreng. Men har besluttet ikke at døbe ham.. Også tænkte jeg, om nogle af jer måske har holdt/hørt om en slags navngivnings fest i stedet?

Kunne være sjovt at få lidt tips måske, for vil stadig gerne holde fest for ham nemlig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2012

maria_wlt

Sophie.Hammershøy skriver:

Hej med jer!

Jeg har termin til Juni, hvor  jeg skal ha' en lille dreng. Men har besluttet ikke at døbe ham.. Også tænkte jeg, om nogle af jer måske har holdt/hørt om en slags navngivnings fest i stedet?

Kunne være sjovt at få lidt tips måske, for vil stadig gerne holde fest for ham nemlig

Mine er ikke døbt..

Vi holdte bare en navnegivningsfest for dem..

Præcis som en dåb bare uden kirke..

Anmeld

1. marts 2012

Valle81

Hej,

Mine børn er hellerikkedøbt, vi har dog heller ikke holdt noget navngivningsfest eller andet for dem.

Men håber nogen kommer med masser af inspiration:0)

Anmeld

1. marts 2012

Glad Giraf

Hej med jer!

Min nevø er også "kun" blevet navngivet... de holdt også bare en normal fest, præcis som en dåb bare uden kirken...

Så du kan sagtens begynde at planlægge fest :-)

Anmeld

1. marts 2012

signe.

Hej med jer!

Begge vores er navngivet, men har ikke fået en fest, men udelukkende kun pga hospitalsophold osv.. Min kæreste er også navngivet, og de havde(ham og hans søskende) en navne-fest, og så da deres kammerater skulle konfirmeres blev de nonfirmeret, og fik det samme som deres klasse med både blå mandag og det hele, bare ikke turen i kirken

Anmeld

1. marts 2012

katti24

Mig og kæresten var til navnefest for vores lille nevø i sommers, og det var rigtig hyggeligt.

De havde booket en resturant hvor vi spiste, sang og åbnede gaver.

De havde osse købt en træ som vi alle sat små sedler på, som det er meningen at "nevøen" skal have og læse når han er blevet større, det var en rigtig sød ide

Anmeld

1. marts 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi slog thea's navngivning sammen med vores 2 x 30 års fødselsdagsfest. Vi bestilte mad fra kokken og jomfruen, hyrede en til at stå for alt i køkkenet og oprydning derfra. Havde 30 gæster. 22 voksende og 8 børn i forskellige alder. Vi havede stilet wee op til ungerne, så de bare ku gå fra og lege osv. Dejlig dag. Vh stine

Anmeld

1. marts 2012

EKBJ

Hej med jer!

Min kæreste og jeg har overvejet det samme, så jeg kigger lige med:-)

Anmeld

4. marts 2012

Isaac's mor

Lyder dejligt jeg ikk er den eneste.. Tak for jeres svar

Anmeld

4. marts 2012

Kløver

Der er mange efterhånden som holder navngivning, og hvordan man ønsker det er jo op til den enkelte, ligesom dåb er meget forskelligt. Men dem jeg kender, har de holdt fest på samme måde som ved en dåb, bare uden kirke med dåben, så er folk mødt direkte op til festen håber i får en skøn dag, og holdt en god fest

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.