Er så glad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.112 visninger
16 svar
0 synes godt om
1. marts 2012

nadjapigen

Ville bare dele lidt med jer at jeg sidder med en positiv test og er vist gravid for anden gang, skal selvf til lægen imorgen og undersøges og få bekræftet om jeg er det.
For har de samme symptomer som jeg havde første gang for fem måneder siden så vi er rigtig spændte på at se om den er der.
Og kommer med en opdatering imorgen efter lægen.

Krydser finger for at jeg er gravid igen for vil så gerne, uden det går galt igen.

Hilsen Nadjapigen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2012

Wish

.. Håber på det bedste, og venter spændt på en opdate

Anmeld

1. marts 2012

nadjapigen

Tak

Anmeld

1. marts 2012

Troldemommi

Krydeser fingre og siger Tillykke :-)

Anmeld

1. marts 2012

nadjapigen

Tak jeg også

Anmeld

1. marts 2012

tabra

nadjapigen skriver:

Ville bare dele lidt med jer at jeg sidder med en positiv test og er vist gravid for anden gang, skal selvf til lægen imorgen og undersøges og få bekræftet om jeg er det.
For har de samme symptomer som jeg havde første gang for fem måneder siden så vi er rigtig spændte på at se om den er der.

Krydser finger for at jeg er gravid igen for vil så gerne, uden det går galt igen.

Hilsen Nadjapigen

Uuh, hvor spændende

krydser alt hvad jeg kan for at den er der og den vokser sig fin og stor den lille spire

Anmeld

1. marts 2012

nadjapigen

Tak det håber jeg også

Anmeld

1. marts 2012

Klokkeblomst88

nadjapigen skriver:

Hilsen Nadjapigen

Hvor dejligt - tillykke

Anmeld

1. marts 2012

nadjapigen

Tak

Anmeld

1. marts 2012

Camillos

nadjapigen skriver:

Hilsen Nadjapigen

tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.