Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
årh det lyder godt det hele. Jeg håber sådan for dig, du får lov til at gennemføre hjemme, som du så gerne vil.
Sender dig lige lidt cyberkræfter
Moms
Held og lykke til dig!
held og lykke
Held og lykke ven
Drømme skriver: I dag den 1. Marts kl 01.00 :bOg jeg har allerede veer Jeg er snart mor !!! hvor er det altså vildt <3 Vandet var klart, så jeg har grønt lys til at føde hjemme er så vildt spændt og glæder mig allerede til at komme ned i fødekaret håber bare alt kommer til at gå godt <3 Hørte et lille smæld ligesom baby sparkede, Og fik ondt i maven, hvorefter jeg kunne mærke en smule vådt mellem mine ben, og så blev Mathias ellers sendt ind for at hente en kæmpeble :b han var ellers lige faldet i søvn..Før han nåede ind igen var der lidt vådt i sengen, og der gik ikke andet end få sekunder - nåede lige ud på gangen - så var bleen fyldt og der var vand på gulvet xDJeg vil prøve at sove lidt - har allerede veer, så må hellere samle kræfter Hvor er jeg glad for Mathias og min mor er her Kommer med en update engang Er 40+3 i dag efter nakkefoldsscanningen, men regner man ud fra terminsscanningen som man gør på Bornholm i forhold til igangsættelse, så er det faktisk min terminsdag i dag
I dag den 1. Marts kl 01.00 :bOg jeg har allerede veer Jeg er snart mor !!! hvor er det altså vildt <3 Vandet var klart, så jeg har grønt lys til at føde hjemme er så vildt spændt og glæder mig allerede til at komme ned i fødekaret håber bare alt kommer til at gå godt <3 Hørte et lille smæld ligesom baby sparkede, Og fik ondt i maven, hvorefter jeg kunne mærke en smule vådt mellem mine ben, og så blev Mathias ellers sendt ind for at hente en kæmpeble :b han var ellers lige faldet i søvn..Før han nåede ind igen var der lidt vådt i sengen, og der gik ikke andet end få sekunder - nåede lige ud på gangen - så var bleen fyldt og der var vand på gulvet xDJeg vil prøve at sove lidt - har allerede veer, så må hellere samle kræfter Hvor er jeg glad for Mathias og min mor er her Kommer med en update engang Er 40+3 i dag efter nakkefoldsscanningen, men regner man ud fra terminsscanningen som man gør på Bornholm i forhold til igangsættelse, så er det faktisk min terminsdag i dag
Håber du får en god og hurtig fødsel
Zafir skriver: Aiiii... jeg er godtnok spændt Har gået hele dagen og tænkt på hvornår vi får atvide at du er mama... Hepper stadig...!!!
Aiiii... jeg er godtnok spændt Har gået hele dagen og tænkt på hvornår vi får atvide at du er mama... Hepper stadig...!!!
Mon ikke der er kommet et lille forårs barn til verden???
Ellers HEP HEP
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128