Zafir skriver:
Hvornår ringer du efter jm? 
Ringede allerede til hende da vandet gik - rystede fuldstændig ustyrligt af overvældelse og glæde, så veerne kom først da jeg lagde på og slapoede af

Vi aftalte at hun kommer her omkring kl. 8 og lige tjekker mig og bebs fø hun tager på arbejde

Ringede til hende to timer senere for syntes virkelig det gjorde ondt, og det var som jeg skrev herinde - 1 min varighed og et par min imellem.
Hun sagde jeg skulle tage et brusebad og se om det gik i sig selv igen..
Nu havde vi lige brugt alt det varme vand til fødekaret, så ventede til det havde en tilpas temperatur og så hoppede jeg i det

Veerne gik ikke i sig selv, men de blev lettere at overskue, og der kom lidt længere tid mellem dem og de varede lidt længere

Da vandet blev for koldt og der skulle mere i, smuttede jeg op, og mens min mor og Mathias sov en times tid, blundede jeg mellem veerne på sengen i stuen

Det var virkelig hyggeligt - Mathias på sofaen, mig i sengen og min mor på madrassen på gulvet i stuen mens radioen spillede musik <3
Ca. Kl 6 blev veerne igen uoverskuelige, så ned i vandet med mig igen, og nu sidder jeg ellers her og slapper af og venter på den næste ve og på, at min skønne jordemoder kommer

Helt synd for hende, at hun sådan skulle forstyrres i nattesøvnen, men nej hvor er jeg glad for hende

<3
Har haft 5-6 veer mens jeg har skrevet dette xD haha.. Hvor er jeg glad for vandet og dybe vejrtrækninger

Tak for alle jeres hilsner og lykønskninger, jeg er så overvældet af følelser