Vidste ikke rigtig hvor jeg skulle smide dette, så jeg smider det lige her 
Min kæreste og jeg har snakket lidt frem og tilbage om projekt baby, og at tanken om at det er om et helt eller halvt andet år kunne være en god ide 
MEN jeg har altså lidt det her problem med mandlige læger... Så vi har snakket om at jeg skulle have en ny læge så jeg kunne lærer dem at kende inden da. Selvfølgelig en kvindelig læge.
Men så er mit problem så at når vi så går igang med pb, så står jeg jo i det dilemma at hvad filen gør jeg hvis lægerne på sygehuset eller fødselslæger evt kunne være en mand... Jeg er aldrig blevet udsat for noget i mit liv (ikke hvad der ligger i min erindring i hvert fald
) Men jeg er herre angst for mandlige læger - jeg kan simpelt hen ikke se dem som professionelle personer (selvom det er det de er) jeg ser dem som helt almindelige borgere og bare at jeg skal åbne let op i min bluse for at min nuværende læge skal lytte til evt lunger eller lignende, så er jeg ved at begynde at tude... Kan simpelthen ikke med det... Jeg har aldrig kunne klæde om foran mænd (ikke engang mænd fra tæt familie som far og bror) Det har kun været de mænd jeg har været i forhold med... Og nu tænker jeg sådan lidt... Har overvejet at skifte læge for så at få en tid hos en psykolog (føles underligt at skulle snakke med min læge om at jeg ikke har det godt med ham?) og så vil jeg forsøge at finde en løsning på problemet.. Men hvis det ikke hjælper og jeg er lige så angst og panikslagende som jeg altid har været... Hvad gør jeg så?
Er det noget som sygehuset evt ville tage hensyn til? 
For tænker så mange siger man skal være så afslappet som muligt under en fødsel, man skal kun have de mennesker omkring sig som man har tillid til og føler sig godt tilpas med.. Og jeg tænker hvis jeg ikke slipper af med det her.. Så vil jeg gå i panik og spænde rigtig meget... :s
Anmeld