Stofbind

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Cris skriver:

Jeg havde aldrig hørt om stofbind for et par uger siden. Jeg kikkede på en hjemmeside, hvor der var mange ting til at sy selv (jeg har aldrig rigtigr lært at bruge symaskinen, men jeg vil gerne øve mig med nogle ting) Her kan du se, at der er nogle, som kan sy deres bind. Måske kan du bruge det som inspiration og lave noget til dig selv...

http://www.sleepingbaby.net/jan/Baby/PADS.html

Tak for det... men nu kan jeg ikke sy, eller har aldrig prøvet det, så det har jeg ikke mod på at kaste mig ud i
Men vil lige prøve at kigge på nogle af de engelske hjemmesider så... tak for svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2009

Mumto3

Mini, er det ikke dem der sælges 3 i en pakke?

Dem har jeg ikke, jeg har prøvet nogen med samme princip men et andet mærke.

Dem fra imse vimse jeg har ,er sættet med 11 dele. Det er et andet system end dem du kegger på. .

jeg ville bare springe ud i det og prøve. Køb en enkelt pakke med 3 i, og se om det er noget for dig. (Hvis de sidder ordentlig i trusserne, så er jeg sikker på at du nok skal blive vildt glad for dem. Men nogle af dem jeg har prøvet, har haft en tendens til at 'dreje rundt', og det siger sig selv, at det er rigtig træls.

Anmeld

28. marts 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Mumto3 skriver:

Mini, er det ikke dem der sælges 3 i en pakke?

Dem har jeg ikke, jeg har prøvet nogen med samme princip men et andet mærke.

Dem fra imse vimse jeg har ,er sættet med 11 dele. Det er et andet system end dem du kegger på. .

jeg ville bare springe ud i det og prøve. Køb en enkelt pakke med 3 i, og se om det er noget for dig. (Hvis de sidder ordentlig i trusserne, så er jeg sikker på at du nok skal blive vildt glad for dem. Men nogle af dem jeg har prøvet, har haft en tendens til at 'dreje rundt', og det siger sig selv, at det er rigtig træls.

Jo, lige præcis!

Jamen så prøver jeg at tage chancen og købe en enkelt pakke.

Tak for råd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.