Præsentationstråd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2012

esiuol

Hejsa alle sammen!

Jeg hedder Louise, er 29 år gammel og venter mit første barn til oktober - eller det vil sige børn, for vi skal have tvillinger

Jeg har kendt min mand i 7 år og vi har været gift i lidt over 1 år. Vi kan desværre ikke få børn uden lidt hjælp, så tvillingerne er blevet til ved IVF på Copenhagen Fertilty Center.

Officielt har jeg termin d. 10/10-12, men da det er tvillinger skal jeg nok regne med, at de kommer til verden noget tidligere. Jeg er således lige gået ind i 11. uge, og døjer desværre med kvalme og en uendelig træthed - men jeg satser på, at jeg hører til det flertal, hvor kvalmen hører op efter 1. trimester

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2012

piadas

oktoberbabyen skriver:

jamen min fødsel startede egentlig bare ved vandet gik om natten og tog det jo helt fint ringede og skulle komme op næste da klokken 9 medmindre mine veer gik igang

men det gjorde de ikke.. så fik jeg lagt stikpille og efter 1 time tog vi hjem.. og veerne blev en smule kræftige og vi skulle så komme ind igen klokken 16 for en pille mere, men efter hun havde tjekket indvendig fik jeg bare veer... for satan det gjorde nas.. haha.. hun sagde det var enormt voldsomme.. de varede ca. 2 min med 30-45 sek. mellem rum.. efter 1 time skulle jeg have en epi-blokade men lægen stak i mig 5 gange.. fuck det gjorde ondt. men han fumlede og fumlede og spurgte om det havde været svært førstegang - og nej der lagde de den bare og 10 min efter virkede den.. ingen problemer der..

han spurgte om han skulle ringe til hans bagvagt og jeg sagde jeg tror det er lige meget for jeg havde fået presse veer.. og ganske rigtigt, mens han havde sidet og rodet havde jeg åbnet mig til 9 cm..

så jeg har siddet med en nå ind og ud af ryggen mens jeg havde de grumme veer... og en reserve narkose læge der ikke kunne finde ud af at lægge den bedøvelse

men ellers var de super søde og flinke.. husker bare smerterne som værende enormt slemme.. slet ikke som med oliver, men der fik jeg også min epi-blokade.

jeg var så udmattet og træt af veerne så da jeg kunne presse og hun sagde stop kunne jeg ikke stoppe.. han kom ud i første hug... han skulle bare ikke hænge dernede... haha.

Det kan jeg godt se! Det lyder ikke særligt fedt - slet ikke med den nål ind og ud af ryggen!

Vil du gerne have epi denne gang så eller...?

Anmeld

15. marts 2012

piadas

esiuol skriver:

Hejsa alle sammen!

Jeg hedder Louise, er 29 år gammel og venter mit første barn til oktober - eller det vil sige børn, for vi skal have tvillinger

Jeg har kendt min mand i 7 år og vi har været gift i lidt over 1 år. Vi kan desværre ikke få børn uden lidt hjælp, så tvillingerne er blevet til ved IVF på Copenhagen Fertilty Center.

Officielt har jeg termin d. 10/10-12, men da det er tvillinger skal jeg nok regne med, at de kommer til verden noget tidligere. Jeg er således lige gået ind i 11. uge, og døjer desværre med kvalme og en uendelig træthed - men jeg satser på, at jeg hører til det flertal, hvor kvalmen hører op efter 1. trimester

Hejsa!

Fedt med tvillinger - er I ikke helt vildt glade for det eller hvordan?

Jeg har altid tænkt, at hvis det ikke var lykkes os at få børn, ville jeg synes, det var fantastisk, at få tvillinger hvis man skulle have hjælp til det.

Anmeld

21. marts 2012

esiuol

piadas skriver:

Hejsa!

Fedt med tvillinger - er I ikke helt vildt glade for det eller hvordan?

Jeg har altid tænkt, at hvis det ikke var lykkes os at få børn, ville jeg synes, det var fantastisk, at få tvillinger hvis man skulle have hjælp til det.

Jeg tror, gemalen synes, det er ret overvældende. Men selv synes jeg ikke, det kunne være bedre. Jeg har altid ønsket mig tvillinger!

Anmeld

25. marts 2012

Chili

Så kom jeg også lige med (;

Jeg hedder Mai, er 19 år, bliver dog 20 imorgen !! Bor i Hillerød sammen med min mand, som jeg har været gift med i lidt over 1½ år  Dette er anden gang jeg er gravid, første graviditet endte i missed abortion, i uge 9, vi fandt ud af det til nf, så vi krydser fingre denne gang at alt går godt  vi har været til TS i uge 8, og der så alt bare helt fint ud Så vi håber (;

Jeg er 9+5, og venter bare på at vi skal til nf den 12. april (; 

Hyggeligt at møde jer alle

- Mai.

Anmeld

27. marts 2012

tulle09

hej piger.

Jeg hedder Anita og er 20 år, bor sammen med min kæreste i en lille flække der hedder Aulum.

Venter barn nr 2 med samme mand og er i uge 11+6 så den står på nf scanning på torsdag d 29/3 og jeg glæder mig helt vildt. Så indtil videre hedder terminen 10/10

Har Magnus på 2½ så han er bare så klar til at blive storebror. Han er født 10 uger for tidlig altså 30+3 så han var en lille gut, men er kommet sig godt og følger med sine venner på samme alder... men vi satser på at den lille blobber inde i maven kan vente til uge 40 så jeg kan nå at gøre min uddannelse færdig, men det vil kun tiden vise. Han er født ved kejsersnit så jeg glædermig også til at få muligheden for at prøve en naturlig fødsel denne her gang.

det var vidst alt for nu, hvis der mangler noget eller i har spørgsmål så skriv endelig...

Anmeld

9. april 2012

Sukkermåsen

Hej allesammen 

Jeg hedder Sheila og er 26 år, min kæreste og jeg har købt hus i Karise for ca.½ år siden. 

Vi har været sammen i 4½år og har tilsammen sønnen oliver på 2½ år.

min kæreste er skibsofficer og er derfor ikke hjemme halvdelen af tiden, men det er nu helt fint 

ifølge lægen er jeg 10+0 uger henne og hun har sat min termin til 4/10, men skal jeg selv regne på det er jeg kun i 8 uge. Da det er lidt svært at blive gravid når kæresten er til søs

nu må vi se hva de siger til NF. 

Der er meget stor forskel på mine graviditeter endtil videre  jeg har kvalme fra jeg står op til jeg går i seng, har svært ved at spise. 

vi holder det hemmeligt til vi har fået NF, Oliver ved det dog godt, men han kan ikke helt forstå det endnu. 

håber at vi får det hyggeligt sammen

Kram Sheila

Anmeld

11. april 2012

Miemie

Hej,

Jeg hedder Marie. jeger 25 år og bor sammen med min kæreste igennem 7 år. vi har i forvejen Sofie på 19 måneder 

jeg har termin d. 2. oktober. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.