Skal vi have lidt gang i gruppen herinde? Nu starter jeg i hvert fald!
Jeg tænkte, at vi kunne lave en præsentationsrunde, hvor vi lige kan fortælle lidt om os selv.
Jeg hedder Pia, er gift og venter nummer 4 til oktober (ja, det er med samme mand
). Vores andre tre børn er en dreng på 10 - snart 11 år, en pige på 7½ samt en pige, der lige er fyldt 1 år, så hun når kun lige at blive omkring 20 år, når sidste skud på stammen ankommer.
Vi er ved at bygge hus i Farsø, hvor vi har boet de sidste godt 5 år. For de som ikke ved, hvor det ligger, er det ca. midt i mellem Aalborg og Viborg, men lidt længere vestpå.
Jeg har været medlem af baby.dk siden maj eller juni 2010 - jeg fandt siden, da jeg lige havde testet positiv med Ida og har elsket den lige siden.
Jeg er ikke så meget ude i det åbne forum, men bruger først og fremmest min mødregruppe fra 1. kvt. 2011, hvor der er nogle virkelig søde tøser, så I har noget at leve op til!

Jeg ved ikke helt, hvornår jeg har termin, fordi jeg kun har haft mens én gang siden jeg fødte Ida, og det passer overhovedet ikke sammen med ÆL.
Jeg troede, jeg var længere henne, end jeg er, men min læge forsøgte at scanne mig og kunne se, at det ikke var tilfældet. Hun skrev godt nok i min VJ, at jeg var 9+4 (det er en uge siden), fordi hun tog udgangspunkt i sidste mens, men det passer nok ikke....jeg var nok nærmere 6+4, men på den måde er jeg sikker på ikke at blive indkaldt for sent til NF! Jeg bliver jo nok nærmere indkaldt for tidligt, men så får jeg jo bare en ekstra scanning, og hvem vil ikke gerne have det!

Jeg er ikke vildt plaget af en masse trælse symptomer, men jeg er træææææt, har kvalme ind imellem (dog uden opkast
) og så skal jeg op at tisse op til flere gange hver nat!
Hvad med jer?
Jeg glæder mig til at hilse på jer!