Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
StineW79 skriver: Rigtig fint værelse! Og dejligt at i ku nå at blive færdige! Vh stine
Rigtig fint værelse! Og dejligt at i ku nå at blive færdige! Vh stine
Tak! jeg elsker også værelset helt vildt! ikke for drengen igen & ja det er super det kan nå at blive færdigt inden han kommer
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
wmillapigenw skriver: Ja det er simpelhen herligt, hvis han nu vælger at vil ud noget tid før termin, fødslen har jo været startet en gang, så det kan jo hurtigt ske igen! så det skulle bare være færdigt!
Ja det er simpelhen herligt, hvis han nu vælger at vil ud noget tid før termin, fødslen har jo været startet en gang, så det kan jo hurtigt ske igen! så det skulle bare være færdigt!
jaaa så er det kun dejligt at så er det hele klar og ja hvis nu det skulle ske at fødselen skulle gå igang før tid igen
B&J skriver: jaaa så er det kun dejligt at så er det hele klar og ja hvis nu det skulle ske at fødselen skulle gå igang før tid igen
Ja nemlig! det altid dejligt at have det hele færdigt inden han vælger at komme!
wmillapigenw skriver: det er også smadder hyggeligt! & tak! & glæder mig da til at se det når du er færdig med det! du er simpelhen bare så kreativ!
det er også smadder hyggeligt! & tak! & glæder mig da til at se det når du er færdig med det! du er simpelhen bare så kreativ!
Jeg forsøger da, Silas er allerede glad for hjørnet selvom det langt fra er færdig.
Janni. skriver: Jeg forsøger da, Silas er allerede glad for hjørnet selvom det langt fra er færdig.
Nurh hvor kært! det er da dejligt han allerede er det!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128