Så er børneværelset helt færdigt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

869 visninger
15 svar
0 synes godt om
29. februar 2012

wmillapigenw

Ja efter som jeg blev indlagt 32+6 med veer og heldigvis fik de det stoppet, så skulle børneværelset bare laves færdig 1½ uge efter jeg kom hjem! så her er lidt billeder af væggene og resten af hans værelse, det står en smule rodet ligenu, men det er som sagt fordi han ikke er her endnu

eller jeg mangler lige at få sat lys op i loftet & nat lampen ved sengen, men det er så det eneste der mangler ellers er alt klart

& pusletasken er pakket med det jeg tror jeg skal have med derind

Må jeg ser jeres børneværelser?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. februar 2012

B&J

super hyggeligt børneværelse og hvor har i gjord det super pænt og det ser meget klar ud nu

Anmeld

29. februar 2012

Janni.

Hvor ser det hyggeligt ud. Har ikke noget billede af bassens værelse. Jeg er i fuld gang med at lave hans pudehjørne færdig. Så kan smide lidt billeder når det er klar. 

Anmeld

29. februar 2012

Troldemommi

Hvor ser det fint ud, du har valgt en god puslekommode vores er magen til :-) du er velkommen til at se Johannes værelse inde på min profil, vi er også næsten lige blevet færdige :-)

Anmeld

29. februar 2012

wmillapigenw

B&J skriver:

super hyggeligt børneværelse og hvor har i gjord det super pænt og det ser meget klar ud nu

Takker! det skulle ikke være for meget men så man også kunne se det var et børneværelse! & det er sådan set også færdigt! der mangler bare lyset så man kan se noget om aftenen derinde!

Anmeld

29. februar 2012

wmillapigenw

Janni. skriver:

Hvor ser det hyggeligt ud. Har ikke noget billede af bassens værelse. Jeg er i fuld gang med at lave hans pudehjørne færdig. Så kan smide lidt billeder når det er klar. 

det er også smadder hyggeligt! & tak! & glæder mig da til at se det når du er færdig med det! du er simpelhen bare så kreativ!

Anmeld

29. februar 2012

B&J

wmillapigenw skriver:

Takker! det skulle ikke være for meget men så man også kunne se det var et børneværelse! & det er sådan set også færdigt! der mangler bare lyset så man kan se noget om aftenen derinde!

jamen så er det jo også bare klar hvor er det super dejligt for jer

Anmeld

29. februar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Rigtig fint værelse! Og dejligt at i ku nå at blive færdige! Vh stine

Anmeld

29. februar 2012

wmillapigenw

fruen i rækkehuset skriver:

Hvor ser det fint ud, du har valgt en god puslekommode vores er magen til :-) du er velkommen til at se Johannes værelse inde på min profil, vi er også næsten lige blevet færdige :-)

Takker! & ja jeg ville have en puslekommode, koste hvad det vil som man siger! den er jo fornem og masser af plads til tøj og sådan!

& vil jeg da gøre så! & det er bare rart at være helt færdig længe før den bette kommer! & min basses værelse har været færdig med tingene i 1 måned ca. men har først fået lavet væggene færdige her 1½ uge efter indlæggelsen

Anmeld

29. februar 2012

wmillapigenw

B&J skriver:

jamen så er det jo også bare klar hvor er det super dejligt for jer

Ja det er simpelhen herligt, hvis han nu vælger at vil ud noget tid før termin, fødslen har jo været startet en gang, så det kan jo hurtigt ske igen! så det skulle bare være færdigt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.