for få kcal?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. februar 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Ja som overskriften lyder, hvad sker der så hvis man får for få kcal i løbet af dagen?

Jeg er netop startet op på nupo. Jeg drikker 1 shake til morgen, spiser en bar til formiddag, drikker en shake til frokost, en bar og et stk frugt til eftermiddag og spiser alm. sund aftensmad i en lille portion. Om aftenen spiser jeg enten en bar, lidt frugt, lidt grønt, mandler eller ingenting afhængig af om jeg er sulten (er jeg som regel )

Men jeg kan se på madlog at jeg i dag f.eks. har 370 kcal tilbage - dette er ikke medregnet ½ stk ble og 6 jordbær - men det er vel næppe 370 kcal.

Jeg spiser når jeg føler sult, men jeg er bange for at min forbrænding sænkes hvis ikke jeg kommer op på de antal kcal jegs kal have???

Gud! Kan man virkelig leve og blive mæt af det kvantum?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. februar 2012

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Gud! Kan man virkelig leve og blive mæt af det kvantum?

Jep Jeg lever endnu..

Det værste er sukkeren.. Den mangler jeg - men jeg var også dybt afhængig af det stas.

Anmeld

29. februar 2012

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

det er hele meningen med pulver kur. De er rig på proteiner men fattig på kalorier. Derfor det hurtige vægttab med disse kur, men så skal man passe på når man ikke er på pulver mere

Ja jeg har været på den før Det er bare for at kick starte et vægttab

Anmeld

29. februar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Ja jeg har været på den før Det er bare for at kick starte et vægttab

jeg er også i gang med kur og har også brugt nupo i første uge. synes det er en god måde at kick starte det på

Anmeld

1. marts 2012

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

jeg er også i gang med kur og har også brugt nupo i første uge. synes det er en god måde at kick starte det på

Nemlig

Hvormeget tabte du på den uge?

Jeg agter dog at være på nupo i en mdr - 2 Jeg har tabt mig 1 kg siden mandag så det er skønt

Anmeld

1. marts 2012

Klokkeblomst88

Anonym skriver:

Ja som overskriften lyder, hvad sker der så hvis man får for få kcal i løbet af dagen?

Jeg er netop startet op på nupo. Jeg drikker 1 shake til morgen, spiser en bar til formiddag, drikker en shake til frokost, en bar og et stk frugt til eftermiddag og spiser alm. sund aftensmad i en lille portion. Om aftenen spiser jeg enten en bar, lidt frugt, lidt grønt, mandler eller ingenting afhængig af om jeg er sulten (er jeg som regel )

Men jeg kan se på madlog at jeg i dag f.eks. har 370 kcal tilbage - dette er ikke medregnet ½ stk ble og 6 jordbær - men det er vel næppe 370 kcal.

Jeg spiser når jeg føler sult, men jeg er bange for at min forbrænding sænkes hvis ikke jeg kommer op på de antal kcal jegs kal have???

Ganske enkelt - du taber dig

Anmeld

1. marts 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Nemlig

Hvormeget tabte du på den uge?

Jeg agter dog at være på nupo i en mdr - 2 Jeg har tabt mig 1 kg siden mandag så det er skønt

første uge tabte jeg 2,5kg på nupe. derefter brugte jeg kun nupo til frokost og tabte 1,5kg. fra tredje uge droppede jeg helt nupo og har lært at spise sundt, ikke for store portioner og træner minimum 3 gange om ugen i en time til 1 1/2.

Jeg startede for 8 uger siden hvor startvægten var 77,5 kg.

jeg vejer idag 68,5kg. Så snart har jeg tabt 10kg. Det glæder jeg mig til. Jeg vil gerne tbae mig ned til 60kg

Anmeld

1. marts 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Jep Jeg lever endnu..

Det værste er sukkeren.. Den mangler jeg - men jeg var også dybt afhængig af det stas.

Tror jeg ville være sulten konstant, hvis jeg skulle leve af en bar og shakes

Anmeld

2. marts 2012

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Tror jeg ville være sulten konstant, hvis jeg skulle leve af en bar og shakes

Det er jeg overhovedet ikke.

Og jeg spiser jo alm. aftensmad.

Anmeld

11. marts 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Det er jeg overhovedet ikke.

Og jeg spiser jo alm. aftensmad.

Vildt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.