Madpakke børnehavebarn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. februar 2012

LotteN

Herhjeme smører jeg normalt madpakker om aftenen, men nu hvor jeg går på barsel gør jeg det først om morgenen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. februar 2012

JulieE

MoarHvidovre skriver:

Det er det samme her vi gør.

Har ikke tænkt over, at give makrel med i en lille bøtte - det skal jeg da huske næste gang. Tak for tippet.

Jamen velbekomme  Det er super nemt og ungerne synes det er så hyggeligt med små bøtter i madpakken 

Anmeld

29. februar 2012

sarahb

birthee skriver:

min søn skal starte i en anden børnehave her midt i marts, så skal han til kun at ha´en madpakke med - det bliver skønt

Skønt...
Det er så dejligt man ikk skal tænke på madpakker...

Anmeld

29. februar 2012

birthee

JulieE skriver:

Jamen velbekomme  Det er super nemt og ungerne synes det er så hyggeligt med små bøtter i madpakken 

Hvor lille er den bøtte til makrel, og er der låg på?

Anmeld

29. februar 2012

birthee

sarahb skriver:

Skønt...
Det er så dejligt man ikk skal tænke på madpakker...

Ja, det er det... men vi har faktisk kun én børnehave ud af 7 der har fuld madordning - resten af os (inkl. min mand og jeg) stemte nej til den madordning der kunne tilbydes på daværende tidspunkt... indtil 16. marts er vores søn i en børnehave der ikke engang er et år gammel, og har det lækreste køkken, men forældre-bestyrelsen er ikke kommet igang med et oplæg til en madordning endnu, og det er bestyrelse nr. 2 der er i den nye børnehave...

Anmeld

29. februar 2012

JulieE

birthee skriver:

Hvor lille er den bøtte til makrel, og er der låg på?

Bøtten er vel 5*5 cm og med låg  De er købt i Kvickly til en 20'er for 8 eller 10. Rice laver nogle finde nogle i samme str 

Anmeld

29. februar 2012

Mumto3

Jeg smørre om morgen. Hele det første år den ældste gik i børnehaveklasse smurte han selv madpakke, og jeg synes selv det var et super godt initiativ, for hvis han fra starten af lærte at smørre madpakke tænkte jeg at han på et tidspunkt kunne selv. Efter 1 år, var min tålmodighed brugt op. Det tog bare SÅ lang tid, og jeg var tit stresset om aftenen over at jeg synes hellere han skulle se at komme i seng, end at bruge tid på madpakken. Derfor er det nu blevet til at jeg smørre den, og jeg synes den er lækrest hvis den er smurt samme dag den skal spises. Derfor er det nu mig der gøre det alene og om morgen.

Anmeld

29. februar 2012

sarahb

birthee skriver:

Ja, det er det... men vi har faktisk kun én børnehave ud af 7 der har fuld madordning - resten af os (inkl. min mand og jeg) stemte nej til den madordning der kunne tilbydes på daværende tidspunkt... indtil 16. marts er vores søn i en børnehave der ikke engang er et år gammel, og har det lækreste køkken, men forældre-bestyrelsen er ikke kommet igang med et oplæg til en madordning endnu, og det er bestyrelse nr. 2 der er i den nye børnehave...

Jeg ville heller ikke synes det var fantastisk at have madpakker gennem kommunen. Men en køkken dame er så lækkert og en masse spændende retter. Det er så fedt.
Viste ikke de havde det før han startede, jeg havde været ude og købe madkasser m.m men det var slet ikk nødvendigt..

Anmeld

29. februar 2012

Maja_4000

Nu går Caroline jo kun i vuggestue

Men den børnehave hun kommer til at gå i har madordning .. Med GOD mad .. Som i "JEG vil også spise der!" Hehe

Anmeld

29. februar 2012

wamse

smører altid madpakken om morgenen samme dag, så den er så frisk som muligt 

Lærke elsker makrel, så jeg køber makrelguf, som er i 4 små pakker, som hun så en ten selv åbner, eller får hjælp af en voksen til 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.