Madpakke børnehavebarn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvornår smører I madpakke?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.094 visninger
24 svar
0 synes godt om
29. februar 2012

birthee

Hvornår smører I madpakke? Og hvorfor? Og hvad hvis det er en makrel-mad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. februar 2012

Stumpen

Jeg er ikke morgenmenneske, så jeg smørre madpakker inden jeg går i seng.. 

Makrel er datterens favorit, så det får hun med i en lille bøtte og kan så selv smørre det på dagen efter... 

Anmeld

29. februar 2012

birthee

Stumpen skriver:

Jeg er ikke morgenmenneske, så jeg smørre madpakker inden jeg går i seng.. 

Makrel er datterens favorit, så det får hun med i en lille bøtte og kan så selv smørre det på dagen efter... 

Låner hun en kniv eller gaffel i børnehaven så?

Anmeld

29. februar 2012

Stumpen

birthee skriver:

Låner hun en kniv eller gaffel i børnehaven så?

Ja, jeg tror altid hun har hentet en kniv i køkkenet... 

Anmeld

29. februar 2012

JulieE

Her smører manden madpakker om morgnen, mens jeg tager børn op  Når jeg er alene med dem (manden er nogle gange på turn&eacute smører jeg dem om aftenene, så der er én ting mindre, jeg skal nå ind evi skal ud af døren 

Makrel får de med i en lille bøtte 

Anmeld

29. februar 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
JulieE skriver:

Her smører manden madpakker om morgnen, mens jeg tager børn op  Når jeg er alene med dem (manden er nogle gange på turn&eacute smører jeg dem om aftenene, så der er én ting mindre, jeg skal nå ind evi skal ud af døren 

Det er det samme her vi gør.

Har ikke tænkt over, at give makrel med i en lille bøtte - det skal jeg da huske næste gang. Tak for tippet.

Anmeld

29. februar 2012

birthee

JulieE skriver:

det kunne være jeg skulle overveje det med makrel i en lille bøtte.... nu skal lillepigen nemlig starte i dagpleje imorgen, og 2 dage hver uge skal jeg selv ha dem op og ud af døren... og mon ikke nok min dreng kan det, altså putte makrel på rugbrødet selv? han bliver 5 år her til maj...

Anmeld

29. februar 2012

sarahb

Vi har heldigvis mad ordning, de har en køkken dame der laver varmt lækkert mad til dem hver dag. Så fantastisk!!

Anmeld

29. februar 2012

birthee

sarahb skriver:

Vi har heldigvis mad ordning, de har en køkken dame der laver varmt lækkert mad til dem hver dag. Så fantastisk!!

min søn skal starte i en anden børnehave her midt i marts, så skal han til kun at ha´en madpakke med - det bliver skønt

Anmeld

29. februar 2012

JulieE

birthee skriver:

det kunne være jeg skulle overveje det med makrel i en lille bøtte.... nu skal lillepigen nemlig starte i dagpleje imorgen, og 2 dage hver uge skal jeg selv ha dem op og ud af døren... og mon ikke nok min dreng kan det, altså putte makrel på rugbrødet selv? han bliver 5 år her til maj...

Jeg er sikker på han sagtens selv kan klare det  Jeg arbejder i en børnehave og vi har en del unger, der har det med på den måde og de klarer det fint selv 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.