Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvornår smører I madpakke? Og hvorfor? Og hvad hvis det er en makrel-mad
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg er ikke morgenmenneske, så jeg smørre madpakker inden jeg går i seng..
Makrel er datterens favorit, så det får hun med i en lille bøtte og kan så selv smørre det på dagen efter...
Stumpen skriver: Jeg er ikke morgenmenneske, så jeg smørre madpakker inden jeg går i seng.. Makrel er datterens favorit, så det får hun med i en lille bøtte og kan så selv smørre det på dagen efter...
Låner hun en kniv eller gaffel i børnehaven så?
birthee skriver: Låner hun en kniv eller gaffel i børnehaven så?
Ja, jeg tror altid hun har hentet en kniv i køkkenet...
Her smører manden madpakker om morgnen, mens jeg tager børn op Når jeg er alene med dem (manden er nogle gange på turné smører jeg dem om aftenene, så der er én ting mindre, jeg skal nå ind evi skal ud af døren
Makrel får de med i en lille bøtte
JulieE skriver: Her smører manden madpakker om morgnen, mens jeg tager børn op Når jeg er alene med dem (manden er nogle gange på turné smører jeg dem om aftenene, så der er én ting mindre, jeg skal nå ind evi skal ud af døren Makrel får de med i en lille bøtte
Det er det samme her vi gør.
Har ikke tænkt over, at give makrel med i en lille bøtte - det skal jeg da huske næste gang. Tak for tippet.
det kunne være jeg skulle overveje det med makrel i en lille bøtte.... nu skal lillepigen nemlig starte i dagpleje imorgen, og 2 dage hver uge skal jeg selv ha dem op og ud af døren... og mon ikke nok min dreng kan det, altså putte makrel på rugbrødet selv? han bliver 5 år her til maj...
sarahb skriver: Vi har heldigvis mad ordning, de har en køkken dame der laver varmt lækkert mad til dem hver dag. Så fantastisk!!
Vi har heldigvis mad ordning, de har en køkken dame der laver varmt lækkert mad til dem hver dag. Så fantastisk!!
min søn skal starte i en anden børnehave her midt i marts, så skal han til kun at ha´en madpakke med - det bliver skønt
birthee skriver: det kunne være jeg skulle overveje det med makrel i en lille bøtte.... nu skal lillepigen nemlig starte i dagpleje imorgen, og 2 dage hver uge skal jeg selv ha dem op og ud af døren... og mon ikke nok min dreng kan det, altså putte makrel på rugbrødet selv? han bliver 5 år her til maj...
Jeg er sikker på han sagtens selv kan klare det Jeg arbejder i en børnehave og vi har en del unger, der har det med på den måde og de klarer det fint selv
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128