er alcoholfri vin ok??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. februar 2012

hekran

Kay skriver:

søgte lige på alcoholfri vin og graviditet... og fandt denne artikkel

http://politiken.dk/tjek/tjekmad/tjekmadartikler/ECE704204/der-er-alkohol-i-alkoholfri-vin/

ville i drikke alcoholfri vin i graviditeten???

jeg har så meget lyst til et glas vi og har haft det i et par uger nu... samtidig skal vi giftes til sommer og vil gerne kunne drikke lidt boble vand hvis det er muligt... men ikke på bekostning af baby

Jeg var til en 30 års fødselsdag, hvor fødselaren havde været så sød at købe en alkoholfri vin til os ammende mødre (vi var nogle stykker) og gravide. Den smagte uuuutrolig dårligt, så trangen til vin var pist væk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. februar 2012

FrkZier

Kay skriver:

tænker også at dem på 0,05% sådan oki... hvis man ikke drikker flere flasker fulde...

jeg havde ihvertfald ikke dårlig samvittighed - og ja så længe man ikke tyller 4 flasker på en aften

Anmeld

29. februar 2012

Kay

Marita skriver:

Jeg var til en 30 års fødselsdag, hvor fødselaren havde været så sød at købe en alkoholfri vin til os ammende mødre (vi var nogle stykker) og gravide. Den smagte uuuutrolig dårligt, så trangen til vin var pist væk

jamen så virkede den da på trangen

Anmeld

29. februar 2012

Kay

FrkZier skriver:

jeg havde ihvertfald ikke dårlig samvittighed - og ja så længe man ikke tyller 4 flasker på en aften

må lige havde fat i svigermor og få afvide hvilke der er gode

Anmeld

29. februar 2012

FrkZier

Kay skriver:

må lige havde fat i svigermor og få afvide hvilke der er gode

det har jeg ihvertfald ikke forstand på

Anmeld

29. februar 2012

kvinde84

Nu må jeg lige nævne, at når man er gravid, er der mange der synes at f.eks kaffe og vin og lign. smager af h til. Naturen er jo smart indrettet, så kan det ikke være tilfældet med nogle af jer, der har dårlig oplevelse med alco.fri vin? Jeg har prøvet af ca 3-4 slags (hvidvin), af dem var der kun 1 der smagte dårlig. Dem der var tilstede fik også en sjat, og de var også overraskede over at den faktis smagte godt. Men jeg har så prøvet en rødvin én gang, og den smagte absolut ikke godt, så måske det kun er hvidvinen der smager fint?? 

Anmeld

29. februar 2012

Kay

kvinde84 skriver:

Nu må jeg lige nævne, at når man er gravid, er der mange der synes at f.eks kaffe og vin og lign. smager af h til. Naturen er jo smart indrettet, så kan det ikke være tilfældet med nogle af jer, der har dårlig oplevelse med alco.fri vin? Jeg har prøvet af ca 3-4 slags (hvidvin), af dem var der kun 1 der smagte dårlig. Dem der var tilstede fik også en sjat, og de var også overraskede over at den faktis smagte godt. Men jeg har så prøvet en rødvin én gang, og den smagte absolut ikke godt, så måske det kun er hvidvinen der smager fint?? 

jeg har kun smagt 1 hvidvin... og den smagte godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.