Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kay skriver: jojo men bilos kan man jo ikke sådan bare fravælge... det kan man med alcohol
jojo men bilos kan man jo ikke sådan bare fravælge... det kan man med alcohol
Det er rigtigt...
Men synes nu godt man kan forkæle sig selv lidt, selvom man er gravid
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Silas&Mille skriver: Det er rigtigt... Men synes nu godt man kan forkæle sig selv lidt, selvom man er gravid
ja det er rigtig nok... tror jeg holder mig til den alcohol fri
Jeg blev gift da jeg var godt 12 uger henne. Og jeg VILLE have vin til maden, så jeg drak alcofri vin, og det havde jeg absolut ingen kvaler med.
kvinde84 skriver: Jeg blev gift da jeg var godt 12 uger henne. Og jeg VILLE have vin til maden, så jeg drak alcofri vin, og det havde jeg absolut ingen kvaler med.
kan du huske hvilket mærke det var???
Kay skriver: kan du huske hvilket mærke det var???
Uha.. næ det tror jeg ikke. Den smagte i hvert fald rigtigt godt, så hvis jeg kommer i tanke om det, eller min mor kan huske det, så skal jeg nok sige fra
Zette skriver: Ja men det smager af helvede til
Ja men det smager af helvede til
Mega AD...
maria_wlt skriver: Mega AD...
Kan slet ikke forestille mig at der skulle være en flaske derude der smagte bare OK.. Føj! Vi fik endda hjælp i en vinforhandler som forsikrede os at den var rigtig god! Det smagte virkelig grimt..
kvinde84 skriver: Uha.. næ det tror jeg ikke. Den smagte i hvert fald rigtigt godt, så hvis jeg kommer i tanke om det, eller min mor kan huske det, så skal jeg nok sige fra
jo tak for det er vist ikke dem alle der er lige gode
Kay skriver: søgte lige på alcoholfri vin og graviditet... og fandt denne artikkel http://politiken.dk/tjek/tjekmad/tjekmadartikler/ECE704204/der-er-alkohol-i-alkoholfri-vin/ ville i drikke alcoholfri vin i graviditeten??? jeg har så meget lyst til et glas vi og har haft det i et par uger nu... samtidig skal vi giftes til sommer og vil gerne kunne drikke lidt boble vand hvis det er muligt... men ikke på bekostning af baby
søgte lige på alcoholfri vin og graviditet... og fandt denne artikkel
http://politiken.dk/tjek/tjekmad/tjekmadartikler/ECE704204/der-er-alkohol-i-alkoholfri-vin/
ville i drikke alcoholfri vin i graviditeten???
jeg har så meget lyst til et glas vi og har haft det i et par uger nu... samtidig skal vi giftes til sommer og vil gerne kunne drikke lidt boble vand hvis det er muligt... men ikke på bekostning af baby
da jeg var gravid, drak jeg en tuborg light til jul - det var heller ikke 0,0 men meget tæt på
FrkZier skriver: da jeg var gravid, drak jeg en tuborg light til jul - det var heller ikke 0,0 men meget tæt på
tænker også at dem på 0,05% sådan oki... hvis man ikke drikker flere flasker fulde...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128