jeres graviditet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. februar 2012

132319

Team Putte skriver:

Ja jeg er begyndt at grine af dem der synes det er nemt at være gravid

har indset at jeg ik har en nem graviditet så håber jeg på et nemt barn

Grine ligefrem? Hvorfor? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. februar 2012

Team Putte

132319 skriver:

Grine ligefrem? Hvorfor? 

ik hånligt eller noget Bare fordi det har været besværligt for mig gennem hele graviditeten..

Anmeld

29. februar 2012

TeamRocket

I den første graviditet havde jeg morgen kvalme og måtte kaste op hver morgen i et par uger. Det er selfølgelig ikke særlig lækkert, men det var da til at leve med. Ellers havde jeg brug for en middags lur hver dag, og lidt massage, hygge og ekstra nus fra manden  Jeg havde faktisk ingen gener og nød bare maven, og opmærksomheden fra manden. Det med trætheden ordnedes jo nemt med en lille hygge lur. Oj, savner det da lidt nu.  hihi

Anmeld

29. februar 2012

norenberg

Jeg har oplevet det hele i alle mine 4 graviditeter....plus blødninger i alle graviditeterne....så ikke flere børn til mig.....

Anmeld

29. februar 2012

Kofoed.

Mig var det helt klart træthed, men alt andet var nu godt med, puha. Halsbrand kom først i 3. trimester, så det var ikke over så lang tid, men nøj det var slemt, da det "endelig" kom.

Men havde det jo også det ret slemt den første halvdel, da der stadig var to, var tæt på at besvime af træthed, sult, koldsved og rystetur mange gange i 1. trimester.

Anmeld

29. februar 2012

Kay

hihi jeg har krydset alle sammen af... og er kun 17+1

det startede med kvalme og træthed og halsbrand + oppustethed som jeg så endnu...  gik over i madlede senere kom sulten tilbage... og mums hvor jeg spiser i øjeblikket

rensten er lidt on and off... inc. halsbrand der dog var værst i starten...

tisser mellem 2-10 gange hver nat... et værere renderri...

Anmeld

29. februar 2012

Clisolka

1234567890 skriver:

hvad var i mest "ramt" af i jeres graviditet... ?

De første 12 uger: træthed, oppustethed, lidt kvalme, ligamentsmerter - OG ikke at glemme de meget ømme babser 

Glemmer aldrig nogensinde alt det halsbrand jeg havde i slutningen. 

Men det jeg var mest ramt af, var nok halsbranden... 

Anmeld

29. februar 2012

L&V

1234567890 skriver:

Arh men hvor var jeg træt også havde jeg bare den ondeste halsbrande det var de "værste" ting lige ud over bl

Anmeld

29. februar 2012

morethanperfect

1234567890 skriver:

Træthed , kvalme , ligasmerter , ømme bryster , hyppig vandladning , hovedpine , halsbrand , oppusthed OG de VILDESTE humørsvingninger .... Det var lidt ting .. Udover det har jeg kastet op de første par uger ..

Anmeld

29. februar 2012

AnneBJ

Jeg har været så heldig at kunne sætte kryds i alt, undtagen oppustethed. Det hele varede fra start til slut, undtagen kvalmen - den aftog fra omkring uge 27.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.