jeres graviditet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad for nogen symptomer havde i, i jeres graviditet ? (gerne vaelge flere)

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.912 visninger
29 svar
0 synes godt om
29. februar 2012

Gravid2012

hvad var i mest "ramt" af i jeres graviditet... ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. februar 2012

lycly

Jeg var plaget af kvalme de første 18 uger (!), træthed i nogenlunde samme periode fordi jeg intet spiste + lidt længere tid da jeg havde et fysisk krævende arbejde.
Derudover har jeg også stemt humørsvingninger og halsbrand. Halsbranden var først i 3. trimester, humørsvingninger var fra 2. trimester og frem. Var MEGET følsom og kunne blive meget hidsig

Anmeld

29. februar 2012

Team Putte

1234567890 skriver:

Er kun i 25. uge lige nu og jeg har allerede oplevet det hele!

Anmeld

29. februar 2012

Gravid2012

LunaLykke skriver:

Jeg var plaget af kvalme de første 18 uger (!), træthed i nogenlunde samme periode fordi jeg intet spiste + lidt længere tid da jeg havde et fysisk krævende arbejde.
Derudover har jeg også stemt humørsvingninger og halsbrand. Halsbranden var først i 3. trimester, humørsvingninger var fra 2. trimester og frem. Var MEGET følsom og kunne blive meget hidsig

okay... det er spaendende at hoerer om hvad andre oplevede i deres graviditet... det er min foerste, og har ikke rigtig oplevet noget endnu.. men det kommer nok

Anmeld

29. februar 2012

Mira0911

Var ramt af kvalme og opkast fra start og frem til fødslen i begge graviditeter... 

Halsbrand de sidste måneder af begge graviditeter... 

Anmeld

29. februar 2012

132319

En lille smule kvalme der kunne holdes nede med sodavandsis, de første 12 uger i min første graviditet.

Ellers har min eneste gene været halsbrand, jeg har haft to meget nemme graviditeter

Anmeld

29. februar 2012

Gravid2012

Team Putte skriver:

Er kun i 25. uge lige nu og jeg har allerede oplevet det hele!

puhaa.. det maa vaerer haard ved dig.. min mor har foedt 4 boern og de foerste 4 maaneder oplevede hun ingenting... haaber lidt at jeg har arvet det

Anmeld

29. februar 2012

lycly

1234567890 skriver:

okay... det er spaendende at hoerer om hvad andre oplevede i deres graviditet... det er min foerste, og har ikke rigtig oplevet noget endnu.. men det kommer nok

Min kvalme startede også først i uge 8-9 stykker . Så du kan nu det endnu! Ej, håber da du slipper for kvalmen, for NØJ hvor er det ikke til at holde ud

Anmeld

29. februar 2012

Gravid2012

1234567890 skriver:

kan se halsbrand foerer...

Anmeld

29. februar 2012

lukasmor

Helt i starten havde jeg mange hyppige vandladninger. Da jeg var 8 uger henne kom kvalmen, trætheden og ømme bryster og fortsatte til jeg var i 11-12 uge. Herefter kom oppustligheden og ligamentsmerter. Til sidst i graviditeten (de sidste 6 uger ca.) led jeg meget af halsbrand. Fandt først ud af at jeg var gravid i 9. uge pga. kvalmen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.