Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hvad var i mest "ramt" af i jeres graviditet... ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg var plaget af kvalme de første 18 uger (!), træthed i nogenlunde samme periode fordi jeg intet spiste + lidt længere tid da jeg havde et fysisk krævende arbejde. Derudover har jeg også stemt humørsvingninger og halsbrand. Halsbranden var først i 3. trimester, humørsvingninger var fra 2. trimester og frem. Var MEGET følsom og kunne blive meget hidsig
1234567890 skriver: hvad var i mest "ramt" af i jeres graviditet... ?
Er kun i 25. uge lige nu og jeg har allerede oplevet det hele!
LunaLykke skriver: Jeg var plaget af kvalme de første 18 uger (!), træthed i nogenlunde samme periode fordi jeg intet spiste + lidt længere tid da jeg havde et fysisk krævende arbejde. Derudover har jeg også stemt humørsvingninger og halsbrand. Halsbranden var først i 3. trimester, humørsvingninger var fra 2. trimester og frem. Var MEGET følsom og kunne blive meget hidsig
okay... det er spaendende at hoerer om hvad andre oplevede i deres graviditet... det er min foerste, og har ikke rigtig oplevet noget endnu.. men det kommer nok
Var ramt af kvalme og opkast fra start og frem til fødslen i begge graviditeter...
Halsbrand de sidste måneder af begge graviditeter...
En lille smule kvalme der kunne holdes nede med sodavandsis, de første 12 uger i min første graviditet.
Ellers har min eneste gene været halsbrand, jeg har haft to meget nemme graviditeter
Team Putte skriver: Er kun i 25. uge lige nu og jeg har allerede oplevet det hele!
puhaa.. det maa vaerer haard ved dig.. min mor har foedt 4 boern og de foerste 4 maaneder oplevede hun ingenting... haaber lidt at jeg har arvet det
1234567890 skriver: okay... det er spaendende at hoerer om hvad andre oplevede i deres graviditet... det er min foerste, og har ikke rigtig oplevet noget endnu.. men det kommer nok
kan se halsbrand foerer...
Helt i starten havde jeg mange hyppige vandladninger. Da jeg var 8 uger henne kom kvalmen, trætheden og ømme bryster og fortsatte til jeg var i 11-12 uge. Herefter kom oppustligheden og ligamentsmerter. Til sidst i graviditeten (de sidste 6 uger ca.) led jeg meget af halsbrand. Fandt først ud af at jeg var gravid i 9. uge pga. kvalmen..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128