Ej, okay, så mange spørgsmål er der nok heller ikke, men nu skriver jeg dem ned som punktform, for selv at kunne holde lidt styr på det. Ungerne skal jo begge starte i NATUR(
)dagpleje den 2 april, hvor de har geder, kaniner og høns og alt muligt, det tror jeg bare lige er sagen! Specielt for Hasse som bare er udebarn med stort U.
Nå, men selvom vi har to børn hvoraf den ældste snart bliver 2(say what??) har vi jo ikke prøvet at have dem passet sådan for alvor før, så har lige en bunke spørgsmål, som jeg håber I kloge piger vil være mig behjælpelige med 
- Pakker I taske til hver dag med udetøj,skiftetøj, hue og vanter eller har I dobbelt op, så det bare bliver i dp?
- Er det bedst at vænne den yngste af med flasken som han får inden middagsluren, inden han starter i dp?
- Hvis I aflevere Jeres børn, lad os sige 7.30, spiser de så morgenmad i dp eller hjemme?
- Har I en taske med til hver dag?
- Laurits kan endnu ikke kravle, men når han begynder på det, så er der nok lidt lunere i vejret, hvad skal han så have på fødderne udenfor? Hasse har jo haft sådan nogle termofutter her henover vinteren fordi han ikke kan gå endnu, men bliver de ikke for varme til forår/sommer?
- Hvor meget skiftetøj har Jeres børn med?
- Hvor længe er Jeres afsted, efter I er begyndt på arbejde?
Tror måske det var det lige nu, men der kommer med garanti flere, for kan bare ikke huske dem alle lige nu, men der kører mange ting inde i hovedet...
/Signe
•Pakker I taske til hver dag med udetøj,skiftetøj, hue og vanter eller har I dobbelt op, så det bare bliver i dp? Jeg paker ikke hver dag. Han har et sæt. Jeg tager det hele med mandag, og alt efter hvad vi skal når jeg har hentet så tager jeg med eller lader blive til dagen efteR:0)
•Er det bedst at vænne den yngste af med flasken som han får inden middagsluren, inden han starter i dp? Jeg tror det kommer helt naturligt. Jeg ved ikke hvor gammel han er, men tror bare dp vil sige at vi prøver uden og det er jeg sikker på han accepterer uden problemer. Godt mæt af mad og indtryk så sover han som en sten:0)
•Hvis I aflevere Jeres børn, lad os sige 7.30, spiser de så morgenmad i dp eller hjemme? Min bliver først afleveret efter 0800, men tror jeg ville sørge for at de havde spist hjemmefra. Men afstem det med dp og spørg lidt ind til hvad hun synes. For det skal jo fungere for alle. Jeg har selv været dp og jeg synes faktisk det var enormt hyggeligt at have et par stykker til mrogenmad:0)
•Har I en taske med til hver dag? Nej det har vi ikke. Vi afleverer en pakke bleer og 3 sæt skumklude af gangen. Dp stiller alt andet til rådighed, dyner, hagesmæk, håndklæder, vaskeklude osv. Hun har sådan nogle rumrækker som jeg kender fra børnehave og der har hvert barn et rum. Der er en lille kurv. I den har vi creme til hoved og numse, sutter, små vanter, en ekstra hue og sådan liggende. Så det er nemt.
•Laurits kan endnu ikke kravle, men når han begynder på det, så er der nok lidt lunere i vejret, hvad skal han så have på fødderne udenfor? Hasse har jo haft sådan nogle termofutter her henover vinteren fordi han ikke kan gå endnu, men bliver de ikke for varme til forår/sommer? Jeg ville give de der termofutter, de bliver ikke for varme før sommeren kommer. Jeg har selv arthur som stater på mandag og han får dem på. Har selv været dagplejer og brugte dem længe til de børn der ikke gik:0)
•Hvor meget skiftetøj har Jeres børn med? Vi har et sæt fast liggende, når noget bliver brugt derfra, så tager vi tilsvarende med dagen efter. Pt er der langærmet body, kortærmet tshirt, bukser, et par strømper og et par strømpebukser.
•Hvor længe er Jeres afsted, efter I er begyndt på arbejde? Jeg er ikke på arbejde, men da jeg har en der skal i skole og pga middagslur osv så er Antons dage fra 0810 til 1510, han har om fredagen enten "fri" eller bliver hentet til middag:0) Når Arthur starter bliver hans dage ligedan.
Christina