Kassekredit

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. februar 2012

Anonym trådstarter

katrineoerum skriver:

Du har sikkert også en fast rente men så betaler du jo stadig alt efter hvor meget af din kassekredit du har brug. Imidlbart ville jeg ikke anbefale dig at bruge din kasse kredit. En kassekredit er bedste at bruge hvis man skal bruge nogen penge i en kort periode og betaler dem tilbage igen. Det er nemlig en dyr rente.

Jeg har også en kassekredit som ejg kan bruge hvis jeg vil. Den bruger jeg dog kun hvis jeg en mdr. mangler lidt ekstra eller der sker noget uforudset man altid på den måde at den bliver dækket med min næste løn.

Jeg har haft den i 5 måneder nu men har ikk stået i minus dem alle på noget tidspunkt, men på den anden side vil jeg ikk ku spare op til et kørekort se næste mange år. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. februar 2012

Valle81

Alt efter hvad renten er ville jeg gøre det. Den behøver jo ikke være sky høj. jeg har kassekredit på 5000 og renten på min er fast og lige omkring 6.5 %

Anmeld

29. februar 2012

gonefishing

Anonym skriver:

Saegn er den at jeg har en kassekredit på 250000 og jeg mangler 10000 så er den betalt ud men jeg står nu og rigtig gerne vil have kørekort  men jeg kan ikk finde ud af om det er dumt at bruge min kassekredit på det hvad vil i mene? Vi har bil men det er kun kæresten det kan køre den, og hvis jeg havde kørekort ville det være 200 gange nemmere når den lille skal i vs og jeg skal på arbejde. Men ved også bare at jeg vil være flére år om at betale den ud  

Ville helt klart tage kørekortet. 10000 er ingen ting.

Anmeld

29. februar 2012

Anonym trådstarter

Ville også få det så meget nemmere med det kort tror jeg gør det, så må jeg spare andre steder så den kan blive betalt af  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.