Kassekredit

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.479 visninger
13 svar
0 synes godt om
29. februar 2012

Anonym trådstarter

Saegn er den at jeg har en kassekredit på 250000 og jeg mangler 10000 så er den betalt ud men jeg står nu og rigtig gerne vil have kørekort  men jeg kan ikk finde ud af om det er dumt at bruge min kassekredit på det hvad vil i mene? Vi har bil men det er kun kæresten det kan køre den, og hvis jeg havde kørekort ville det være 200 gange nemmere når den lille skal i vs og jeg skal på arbejde. Men ved også bare at jeg vil være flére år om at betale den ud  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. februar 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Saegn er den at jeg har en kassekredit på 250000 og jeg mangler 10000 så er den betalt ud men jeg står nu og rigtig gerne vil have kørekort  men jeg kan ikk finde ud af om det er dumt at bruge min kassekredit på det hvad vil i mene? Vi har bil men det er kun kæresten det kan køre den, og hvis jeg havde kørekort ville det være 200 gange nemmere når den lille skal i vs og jeg skal på arbejde. Men ved også bare at jeg vil være flére år om at betale den ud  

25000 altså 25 tusind  

Anmeld

29. februar 2012

Sørens

Anonym skriver:

Uuuuuh jeg ville ikke gøre det hvis jeg var dig! Min mand og jeg har også hver sin kassekredit og renterne er helt vilde!!!! Jeg kan ikke vente til det er betalt ud!!! Hvis du på nogen måde kan vente eller måske låne pengene hos noget familie eller lign, så er det langt at foretrække!!!

Håber I finder en løsning

Anmeld

29. februar 2012

Anonym trådstarter

Sørens skriver:

Uuuuuh jeg ville ikke gøre det hvis jeg var dig! Min mand og jeg har også hver sin kassekredit og renterne er helt vilde!!!! Jeg kan ikke vente til det er betalt ud!!! Hvis du på nogen måde kan vente eller måske låne pengene hos noget familie eller lign, så er det langt at foretrække!!!

Håber I finder en løsning

Mener jeg har en fast rente ? 

Anmeld

29. februar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

jeg ville vente med kørekort og få betalt den af først.

Anmeld

29. februar 2012

FrkZier

Anonym skriver:

jeg ville få betalt den kassekredit ud, renterne er jo såååå vilde selvom det jo kunne være dejligt med kørekort, så ville jeg personligt ikke gøre det nu!

Anmeld

29. februar 2012

MinNoah

Synes jeg sagtens du kan gøre... Et kørekort varer jo stort set resten af livet, og personligt ville jeg ikke kune leve uden mit

Man lever kun en gang...

Anmeld

29. februar 2012

katrineoerum

Anonym skriver:

Du har sikkert også en fast rente men så betaler du jo stadig alt efter hvor meget af din kassekredit du har brug. Imidlbart ville jeg ikke anbefale dig at bruge din kasse kredit. En kassekredit er bedste at bruge hvis man skal bruge nogen penge i en kort periode og betaler dem tilbage igen. Det er nemlig en dyr rente.

Jeg har også en kassekredit som ejg kan bruge hvis jeg vil. Den bruger jeg dog kun hvis jeg en mdr. mangler lidt ekstra eller der sker noget uforudset man altid på den måde at den bliver dækket med min næste løn.

Anmeld

29. februar 2012

Anonym trådstarter

MinNoah skriver:

Synes jeg sagtens du kan gøre... Et kørekort varer jo stort set resten af livet, og personligt ville jeg ikke kune leve uden mit

Man lever kun en gang...

Ja Jeg ville også havde det meget nemmere med dwt kørekort, vbolar firma bil og familie bil og min kæreste bruger kun firmabilen så vores anden bil står bare herhjemme og den ville jeg helt klart ku bruge til arbejde aflevere unger i vs osv. Ved bare ikk om jeg tør :s men ved også at jeg ikk vil få råd til det de næste mange år. Jeg betaler 300 hver 3 måned i renter nu. Ih et dilemma  

Anmeld

29. februar 2012

Sørens

Anonym skriver:

Jojo den er fast...men HØJ!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.