Marita skriver:
Jeg har overvejet om det er pga sult, så jeg propper havregrød i hende inden hun skal sove. Jeg har tænkt på, om jeg skal lige tage hende op og amme hende, når vi skal i seng, sådan at hun bliver tanket bedre op. Det kan jo kun blive bedre 
Hej Marita!
Ved bare at med min egen pige da jeg ammede hende begyndte hun også at vågne mit om natten, og hver gang jeg stak sutten i munden på hende så suttede hun løs (dybe sug) og det var pga hun var så sulten! Så mit råd er at du ammer hende som du plejer og lige inden du putter enten gir hende en flaske eller som du sir havregrød. Det er jo stadig en baby, og der er jo som regel 3 ting der er i vejen når de vågner: Sult, skidt i bleen eller skal holdes om.. Der er selvf også andre ting man kan prøve at overveje om det er det der er i vejen,når de der ting er afprøvet: Tørst, tænder, eller er inde i et udviklingstrin!
For at vende tilbage til maden, så hjemme hos får hun om eftermiddagen 16.30 ca en flaske inden aftensmad, og kl. 18.00 aftensmad også ved 19.00 tiden 200 ml flaske og hun sover som en sten frem til 07.30! Husk at dit barn skal ha 1/6 del af hendes vægt i mælk! . Så igen, tror altså ikke hun blir mæt!
Men vil gerne lige høre hvordan det går om et par dage, hvis du prøver...

Anmeld