Eneste med børn ud af 35...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. februar 2012

prettybutterfly

Jeg kender det bare SÅÅÅÅÅ godt! Læser selv til læge på KU, er 28 og den ældste i klassen! Er den eneste der har barn og er ovenikøbet gravid igen. Føler mig nogle gange udenfor, så kender det altså virkelig godt. I går var vi til eksamen, og alle fra klassen(næsten) tog på værtshus efter eksamen, hvor der måtte ryges indendørs! Nægter altså bare at udsætte migselv og bebs for passiv rygning, og måtte IGEN takke nej til fællesskabet! Det er sku lidt nedern! Men tro mig du er ik den eneste! Og min mand på 25 læser på DTU, og han er OGSÅ den ældste og eneste med barn. Der er altså nogle derude som os, men åbenbart bare ik ret mange! Håber du overlever studietiden ud alligevel!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. februar 2012

Anonym trådstarter

prettybutterfly skriver:

Jeg kender det bare SÅÅÅÅÅ godt! Læser selv til læge på KU, er 28 og den ældste i klassen! Er den eneste der har barn og er ovenikøbet gravid igen. Føler mig nogle gange udenfor, så kender det altså virkelig godt. I går var vi til eksamen, og alle fra klassen(næsten) tog på værtshus efter eksamen, hvor der måtte ryges indendørs! Nægter altså bare at udsætte migselv og bebs for passiv rygning, og måtte IGEN takke nej til fællesskabet! Det er sku lidt nedern! Men tro mig du er ik den eneste! Og min mand på 25 læser på DTU, og han er OGSÅ den ældste og eneste med barn. Der er altså nogle derude som os, men åbenbart bare ik ret mange! Håber du overlever studietiden ud alligevel!

Det gør jeg bestemt, for selve studiet er så spændende, men mon ikke også det blir bedre hen af vejen.... Det håber jeg da... og også for dig

Anmeld

1. marts 2012

prettybutterfly

Anonym skriver:

Mine børn er 1 og 2 år...

Jeg har vist rendt det af mig der skulle rendes af i "mine unge dage", jeg vil helst være hjemme sammen med min familie, kan ikke se hvorfor jeg ska spille fandango i fredagsbaren, når jeg kan komme hjem til mine børn

Ville dog gerne have nogle at snakke med imellem timerne om andet end druk og fjollerier.....

Forstår dig bare så godt, ku ik være mere enig! Men ja træls når man godt ku bruge nogen i "egne sko" at snakke med indimellem på studiet! Det gør det alligevel lidt sjovere! Hvad læser du egentligt til?

Anmeld

1. marts 2012

Anonym trådstarter

prettybutterfly skriver:

Forstår dig bare så godt, ku ik være mere enig! Men ja træls når man godt ku bruge nogen i "egne sko" at snakke med indimellem på studiet! Det gør det alligevel lidt sjovere! Hvad læser du egentligt til?

Socialrådgiver, også hader jeg bare gruoppearbejde, men der er heldigvis kun det første 1/2 år der er meget af det, vil 10 gange hellere sidde med det selv også få respons og vide om jeg har forstået det rigtigt.. men mon ik det går---

Anmeld

1. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

Socialrådgiver, også hader jeg bare gruoppearbejde, men der er heldigvis kun det første 1/2 år der er meget af det, vil 10 gange hellere sidde med det selv også få respons og vide om jeg har forstået det rigtigt.. men mon ik det går---

Hvor studerer du?
Er selv socialrådgiverstuderende. Og må altså sige at der også på 3. sem er meget gruppearbejde.. Ihvertfald hos os i Århus og under den bekendtgørelse jeg er under.

Har du egentlig taget fat i studievejlederen for at hører om muligheden for at flytte klasse?

Anmeld

1. marts 2012

Anonym trådstarter

Frk-Lotusblomst skriver:

Hvor studerer du?
Er selv socialrådgiverstuderende. Og må altså sige at der også på 3. sem er meget gruppearbejde.. Ihvertfald hos os i Århus og under den bekendtgørelse jeg er under.

Har du egentlig taget fat i studievejlederen for at hører om muligheden for at flytte klasse?

Ålborg, nej hun var der ikke idag, så prøver igen imorgen, men de sagde bare forleden dag at det kun var meget gruppearb. på 1 semester... Men vi er jo også under en helt ny bekendtgørelse

Anmeld

1. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

Ålborg, nej hun var der ikke idag, så prøver igen imorgen, men de sagde bare forleden dag at det kun var meget gruppearb. på 1 semester... Men vi er jo også under en helt ny bekendtgørelse

Okay.
Ja, det er nemlig det. Altså med den nye bekendtgørelse.
Men håber i finder ud af en god løsning for dig.
Ved du om der er flere "ældre"(i mangel på bedre ord ) med børn i de andre klasser?

Anmeld

1. marts 2012

Anonym trådstarter

Frk-Lotusblomst skriver:

Okay.
Ja, det er nemlig det. Altså med den nye bekendtgørelse.
Men håber i finder ud af en god løsning for dig.
Ved du om der er flere "ældre"(i mangel på bedre ord ) med børn i de andre klasser?

Jeg ved hvert fald der er et par stykker eller 3 i B-klassen der er lidt "ældre" og med børn - men der er da også folk i min klasse der er ældre end mig, men uden børn.....

Anmeld

1. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

Jeg ved hvert fald der er et par stykker eller 3 i B-klassen der er lidt "ældre" og med børn - men der er da også folk i min klasse der er ældre end mig, men uden børn.....

Okay.. Ja, men selvom de er ældre så behøver i jo ikke have samme interesse. SOm f.eks børn.

jeg håber i finder på en god løsning for dig.
Held og lykke med studiet.

Anmeld

1. marts 2012

Lunae

Jeg læser til lærer i Aarhus og jeg er kommet i en ret god klasse.

Alderen er fra 19-34 år og vi er 5 med børn og en fyr som bliver far til efteråret!

Jeg må sige at det er en fordel med flere mødre, men når det så er sagt, er det egentlig kun den ene, som jeg rigtig taler med. Ellers snakker jeg meget med de andre, også det helt unge.

Det handler vel om at finde noget andet at snakke om. Min bedste kammerat i klassen er en 21 årig fyr, som er vildt betaget af spiritualitet. Jeg er nysgerrig og elsker at høre om hans tilgang til verden.

Jeg tror bare du skal bringe dig selv mere på banen i klassen, så du bliver en vigtig del af sammenholdet. Så er det ikke så vigtigt om du er med i byen

Ellers så snak med studievejledningen om at flytte klasse!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.