Eneste med børn ud af 35...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.994 visninger
22 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. februar 2012

Anonym trådstarter

Er li ano af hensyn til mulige medstuderende, men jeg er startet på en videregående uddannelse og havde virkelig glædet mig, jeg kommer så i en klasse hvor vi er 35 og jeg er den eneste der har børn, gennemsnitsalderen er ca. 22 (selv er 26) så det er fint nok, men det eneste de har i hovedet er fredagsbaren og kan ik forstå hvorfor jeg ik deltager, jeg havde håbet på et lidt ældre gennemsnit og ikke at jeg kom i "gymnasieklasse" igen....

Studiet er rigtig spændende, men jeg kan nemt mærke sammenholdet blandt de andre studerende er meget mere end med mig, da jeg jo altså har bærn jeg ska hjem til.......

Øv øv øv, altså....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2012

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

Er li ano af hensyn til mulige medstuderende, men jeg er startet på en videregående uddannelse og havde virkelig glædet mig, jeg kommer så i en klasse hvor vi er 35 og jeg er den eneste der har børn, gennemsnitsalderen er ca. 22 (selv er 26) så det er fint nok, men det eneste de har i hovedet er fredagsbaren og kan ik forstå hvorfor jeg ik deltager, jeg havde håbet på et lidt ældre gennemsnit og ikke at jeg kom i "gymnasieklasse" igen....

Studiet er rigtig spændende, men jeg kan nemt mærke sammenholdet blandt de andre studerende er meget mere end med mig, da jeg jo altså har bærn jeg ska hjem til.......

Øv øv øv, altså....

Øv det er da rigtig træls..
Personligt er jeg kommet i en studegruppe med en på 37, en på 29, en på omkring de 40 og det er perfekt for mig.. jeg er 21.
Jeg er ikke en af dem der er med i fredagsbaren. har kun været det 1 gang i 30 min og drak en juice.

Men er alligevel rimelig integreret i klassen..
Men du jkan evt. bede om at blvie flyttet til en anden klasse hvor der er flere på din alder og flere med børn.

Anmeld

28. februar 2012

Anonym trådstarter

Frk-Lotusblomst skriver:

Øv det er da rigtig træls..
Personligt er jeg kommet i en studegruppe med en på 37, en på 29, en på omkring de 40 og det er perfekt for mig.. jeg er 21.
Jeg er ikke en af dem der er med i fredagsbaren. har kun været det 1 gang i 30 min og drak en juice.

Men er alligevel rimelig integreret i klassen..
Men du jkan evt. bede om at blvie flyttet til en anden klasse hvor der er flere på din alder og flere med børn.

Nårh ja, ku da prøve at høre studievejlederen, syntes bare det er mærkelig hvis de har spredt os med børn i flere klasser, men det må de jo ha.....

Anmeld

28. februar 2012

aarhusmor

Jeg er også lige startet på en it baseret viderengående uddannelse og gennemsnitsalderen er 32. Men vi er alle sidst i 30erne begyndelsen af 40erne og rigtigt mange af os har børn på ca. 5 år

Anmeld

28. februar 2012

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

Nårh ja, ku da prøve at høre studievejlederen, syntes bare det er mærkelig hvis de har spredt os med børn i flere klasser, men det må de jo ha.....

Ja. Nogen gange er det ikke til at finde ud af..
Vi er 3 klasser. I min er vi lige fra 19-40+. Med børn, uden børn, mænd og kvinder.
i b klassen er de hovedsageligt unge men så lige 5 sykker der er over 25 og op. både mænd og kvinder
og så er der c klassen. KUN PIGER og alle unge..

Men synes da du skal prøve.. Det kan ikke skade..

Anmeld

28. februar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Nu er jeg "kun" 18, men i min klasse på gym var jeg også lidt udenfor det fællesskab de andre havde da jeg jo var gravid og ikke liiiige synes det var skide fedt og tage med i byen osv.

Så jeg kan fuldt ud godt forstå dig..

Anmeld

29. februar 2012

Anonym trådstarter

aarhusmor skriver:

Jeg er også lige startet på en it baseret viderengående uddannelse og gennemsnitsalderen er 32. Men vi er alle sidst i 30erne begyndelsen af 40erne og rigtigt mange af os har børn på ca. 5 år

Godt nok er jeg "kun" 26, men min omgangskreds er fra 30 og op efter, jeg har slet ikke noget til fælles med folk på 19-20 år, også når de slet ingen børn har nogle af dem jeg går i klasse med, det blir vist 3 1/2 meget lange år......

Anmeld

29. februar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Godt nok er jeg "kun" 26, men min omgangskreds er fra 30 og op efter, jeg har slet ikke noget til fælles med folk på 19-20 år, også når de slet ingen børn har nogle af dem jeg går i klasse med, det blir vist 3 1/2 meget lange år......

puha frygter at jeg kommer til at ende i samme situation når jeg starter igen til august. Håber du finder dig til rette trods alt og ender med at få nogle gode år. Ellers må du fokusere på det faglige i stedet for kammeraterne.

held og lykke

Anmeld

29. februar 2012

132319

Hvor gammelt er dit barn?

Jeg tænker lidt, du er jo stadig ung (Jeg er 2 år ældre end dig og føler mig stadig ung) så hvorfor ikke slå dig lidt løs og nyd at alt ikke skal handle om børn? Det ville jeg gøre!

Anmeld

29. februar 2012

Anonym trådstarter

132319 skriver:

Hvor gammelt er dit barn?

Jeg tænker lidt, du er jo stadig ung (Jeg er 2 år ældre end dig og føler mig stadig ung) så hvorfor ikke slå dig lidt løs og nyd at alt ikke skal handle om børn? Det ville jeg gøre!

Mine børn er 1 og 2 år...

Jeg har vist rendt det af mig der skulle rendes af i "mine unge dage", jeg vil helst være hjemme sammen med min familie, kan ikke se hvorfor jeg ska spille fandango i fredagsbaren, når jeg kan komme hjem til mine børn

Ville dog gerne have nogle at snakke med imellem timerne om andet end druk og fjollerier.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.