Paradise hotel ..!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2012

PernilleogDennis

Hahahaha ser det også hver dag!! Jeanette er virkelig FOR meget, Svampe bob firkant lalalaaaa.. OMG! Tror jeg havde vappet hende en hvis jeg var Pernille.

Pernille er sød på hendes egen måde.. Ik??

Jeanette og sasha er bare NEDEREN! '

Tror også min favourit er Tina maria

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. februar 2012

FrkLarsen

onlyme skriver:

Ja hvis ikke under højtider hvor så,. ?
Hehe, det er i hvert fald en af mine højtider på dagen :-)
Hehe, jeg elsker det ELSKER DET !!
Jeg kan virkelig sidde som et lille barn på juleaften og vente og vente på det kommer, ammen det er så latterligt og derfor er det bare fedt,.
Hvad er jeres mening og hvis den er god hvem holder i med og hvem kan i slet ikke fordrage..?
Jeg holder sku med Tina maria på trods af hendes bitchet opførelse overfor patrick,.! -- derimod holdt jeg med marco og stephanie da hun var inde, blev super irreteret over hun bare var der for sjov,.
Og syntes abselut at Pernille er klart den dummeste,. dernæst Kanika som lige er røget ud, guskelov :-)

Jeg er også stor tilhænger af ph 

Jeg holder på Tina Marias gruppe, nok mest fordi jeg elsker Pernilles blanke humor! ''Mandshumanist'' 

Jeg kan ikke døje Jeanette og Sascha 

Anmeld

29. februar 2012

Camulla

Utroligt som folk er enige i at Jeanette og Sascha er for meget, Pernille er sød og at Tina Maria skal vinde... Jeg er næsten enig... Pernille skal vinde- sammen med Julian! 

Hvad synes I om fyrene?

Anmeld

29. februar 2012

TbCp

Jeg kan rent faktisk mærke at jeg har mistet hjerneceller når jeg har set det

Anmeld

29. februar 2012

Munder

TbCp skriver:

Jeg kan rent faktisk mærke at jeg har mistet hjerneceller når jeg har set det

Anmeld

29. februar 2012

Ansemusen

Jeg elsker at se det - mærkeligt nok egentlig! For programmet er jo egentlig ikke særligt genialt. Og så alligevel, der må jo være en grund til, at det fanger så mange seere...!

Jeg har lidt svært ved at holde med nogen af dem, da jeg synes de fleste opfører sig tosset og virker som nogle pænt dårlige venner. Jeg ser det mest for det psykologiske. Synes det er super spændende at se, hvordan folk reagerer i forskellige pressede situationer, specielt hvis de ikke selv kan se, at de reagerer på en bestemt måde og hvorfor.

Men skal jeg nævne noget, bliver det nok Jeanette og Julian. Synes Julian er sjov.

Anmeld

29. februar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg glæder mig hver gang det er slut til det kommer igen!!!!

Jeg ved ikke hvem jeg holder med. Men jeg ved helt klart godt hvem jeg bare vil have UD. Pernille og Angelin. Er skide træt af at høre på Angelins "altså" hele tiden -.- Og Pernille er jo bare.... ja

I starten syntes jeg at Tina Maria skulle vinde, men efter hun er kommet ind igen er hun bare... Virkelig ændret. Og så synes jeg det er lidt weird, at når hun kommer ind igen siger hun at Jeanette og Sascha bagtaler alle osv.. Men hun gør det jo selv sammen med Pernille

Anmeld

29. februar 2012

hautecouture

Jeg ELSKER ELSKER ELSKER det Det er fantastisk god underholdning og hvor føler man sig dog begavet når man hører Pernille og Jeanette snakke om 2. verdenskrig og grisefest ! 

Jeg holdt med Steph og Marco ... Men det gik jo ikke, så holdt jeg med  Patrick og nu ved jeg ikke hvem jeg holder med... Håber Patrick kommer ind igen.

Anmeld

29. februar 2012

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn

om jeg begriber at der er folk som kan finde på at melde sig til alle disse reality programmer. Jeg syntes ikke det er særlig intelligent, at blive fremstillet på den måde. Alle ved jo at det endelig program bliver klippet for at få de beste seertal.

Det der er mest skræmmende at det kan trække så mange seere aften efter aften i flere år.

Hvad der det for nogle behov folk skal have dækket når de melder sig til sådanne programmer? Er det behovet for at blive set eller flosklen at det åbner døre til job i mediebranchen - NEJ det gør det ikke - du bliver til grin. Og 15 min efter programsæsonen er sluttet er deltgerne ligeledes glemt.

Hilsen en mor som forarges og tænker stakkels forældre til de børn/unge mennesker som melder sig til disse progreammer.

Anmeld

2. marts 2012

onlyme

2skønnebørn skriver:

om jeg begriber at der er folk som kan finde på at melde sig til alle disse reality programmer. Jeg syntes ikke det er særlig intelligent, at blive fremstillet på den måde. Alle ved jo at det endelig program bliver klippet for at få de beste seertal.

Det der er mest skræmmende at det kan trække så mange seere aften efter aften i flere år.

Hvad der det for nogle behov folk skal have dækket når de melder sig til sådanne programmer? Er det behovet for at blive set eller flosklen at det åbner døre til job i mediebranchen - NEJ det gør det ikke - du bliver til grin. Og 15 min efter programsæsonen er sluttet er deltgerne ligeledes glemt.

Hilsen en mor som forarges og tænker stakkels forældre til de børn/unge mennesker som melder sig til disse progreammer.

Jeg kan stort set ikke være mere enig med dig,. !
Jeg har også virkelig ondt af de forældre, eller i hvert fald nogle af dem, altså med Amalie fra sidste års season hendes mor havde jo ikke mere mellem tændingerne end Amaile, også opfatter de det vel ikke engang selv at det er dybt pinligt,.!
Men på den anden side syntes jeg virkelig det er fedt at de gør det, men det er stort set også noget af det der gør det så godt,.!

Min mand nægter at se det med så med den anden dag, hans eneste kommentar var, undsktyld mig men de må sku komme noget i deres drinks siden de alle sammen er så dumme men også så sindsyge så han er helt fast på at der er et eller andet i deres drikns Så sjovt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.