Paradise hotel ..!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2012

Zeus

M (: skriver:

Har set nogle afsnit, men desværre kan denne sæson ikke rigtig fange mig.. Tror det er fordi deltagerne er mere hjernedøde end nogensinde.. Kan ikke forholde mig til det, og ville synes det var meget federe, hvis deltagerne havde en IQ over 10, og rent faktisk kunne tænke taktik og ikke kun sex, skænderier og hævn..

Jeg har ellers fulgt med de sidste 2 sæsoner? 3 sæsoner? Men i år kan jeg slet ikke blive fanget af det.. Har set et afsnit her og der, men det er bare noget volapyk i år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2012

M (:

Zeus skriver:

Jeg har ellers fulgt med de sidste 2 sæsoner? 3 sæsoner? Men i år kan jeg slet ikke blive fanget af det.. Har set et afsnit her og der, men det er bare noget volapyk i år

Jeg har også troligt fulgt med siden sæson to.. Men synes virkelig niveauet er lavt i år.. 

Anmeld

28. februar 2012

Den lykkelige

AalborgPigen skriver:

Jubiii endelig en der er enig med mig Vi kan lave en gruppe ?

Bare rolig du er ikke den eneste!!

Anmeld

28. februar 2012

Muffin_girl

Den lykkelige skriver:

Bare rolig du er ikke den eneste!!

Anmeld

28. februar 2012

Muffin_girl

morethanperfect skriver:

Syns det er så plat .. Hehe .. JA
Hvordan ??  

Jeg laver vores hemmelig klub hehhe. Man kan ikke se den nogen steder... Og man kan sende telepatiske tanker rundt til de andre medlemmer. Kun omkring Paradise 

Anmeld

28. februar 2012

MinNoah

Jeg følger også med! Selvfølgelig!

Jeanette kan jeg ikke klare... Julian er tilgengæld hel fin... Pernille er sjov og virkelig naiv og uvidende 

Steffan er meget anonym

Sascha slikker virkelig Jeanette i røven og Angelin... OMG hun er bare for MEGET!

Jeg holder nok med Pernille

Anmeld

28. februar 2012

lycly

Jeg sidder også klistret til skærmen hver aften Jeg holder med Tina Maria og Steffan. Kan godt lide Pernille selvom hun ikke har mange brikker at rykke rundt på Kan derimod slet ikke fordrage Jeanette. Og Sacha fortjener SLET ikke at være der, hun render i hælene på Jeanette som en hundevalp. Nå ja, og Angelin er da også bare for irriterende !

Anmeld

28. februar 2012

Camulla

LunaLykke skriver:

Jeg sidder også klistret til skærmen hver aften Jeg holder med Tina Maria og Steffan. Kan godt lide Pernille selvom hun ikke har mange brikker at rykke rundt på Kan derimod slet ikke fordrage Jeanette. Og Sacha fortjener SLET ikke at være der, hun render i hælene på Jeanette som en hundevalp. Nå ja, og Angelin er da også bare for irriterende !

Jeg er bare enig med dig

Hitler-kællinger... HA HA HA!! De er så sjove...

Anmeld

28. februar 2012

Benjamins'mor

Ser det HVER dag det er så mega grineren og fedt

Anmeld

28. februar 2012

twinny

LunaLykke skriver:

Enig Jeanette er bare forfærdelig... hun er bare blevet båret igennem det hele. ¨

Jeg håber så meget tina maria får hævn... Jeg holder dog ikk med hende, fordi hun er virkelig en N*rreF*sse overfor Patrick...

Så Det må blive Pernille.

Men er helt enig med dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.