Ivf marie og andre..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2008

Lise

Her gik det heldigvis nemt med vores første (og hidtil eneste) søn - vi er MEGET taknemmelige over at det bare fungerede. Min svigerinde har været igennem hele molevitten; hormonbehandling, æg-udpilning og hvad der hører sig til (ved ikke meget om det) efter et hav af ufrivillige aborter - heldigvis med et godt resultat, og en af min kærestes venner kæmper kampen pt uden megen held. STOR respekt til alle der går igennem det. Jeg kan slet ikke forestille mig hvordan det må være, men tænker at det må være meget hårdt - ikke mindst pga uvished, hormonbehandling osv.
Til Anna-Rosa: jeg synes bestemt ikke det lyder emsigt at have svært ved at stikke sig selv i maven!!! godt at det lykkedes for jer, og tillykke med jeres to piger... :)

Lise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2008

ivfmarie

Chihuahuamus skriver:

Kender en som lige har født igår. De fik hjælp til at blive gravide. Det var heldigvis i sidste forsøg, hvor man får noget af det betalt. Efter 3 besøg eller sådan noget, skal man jo selv betale for alt.
Hvor er det du har arbejdet marie?

I Dronninglund, Nordjylland

Anmeld

7. marts 2008

Anja

Min veninde har været i behandling i Dronninglund og har været rigtig glad for det. De fik en lækker dreng ud af det :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.