Negativ Ægløsnings test, -positiv Graviditets test...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

664 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. februar 2012

MKuhr

Hey piger

Nogle der har oplevet ikke at kunne få positiv ægløsnings test men alligevel blevet gravid?

Jeg vil prøve mig frem med de hersens tests for at se hvor min ægløsning ligger da det er lidt uregelmæssigt.

Efter beregning skal jeg have ægløsning i overmorgen.

men har nogle af jer oplevet ikke at kunne få en positiv ægløsningstest men alligevel blevet gravid?.

tager selv en test hver dag fra nu for at finde min, Men ville lige hører om de altid virker, vil ikke blive stresset hvis jeg ikke kan få en positiv test.

knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2012

MKuhr

slet ingen?

Anmeld

1. marts 2012

MKuhr

Ok nu er jeg stresset

Anmeld

1. marts 2012

Kris89

Mrs. skriver:

slet ingen?

har ikke selv oplevet det...

men har hørt nogle der aldrig kan få positive test, men altså har ÆL alligevel...

altså hvor Hormonet aldrig kommer så langt op i niveau, at testen blir positiv...

hvornår smed du p-pillerne, hvis du har været på det, for mener altså at det godt kan gøre, at du ikke får ÆL et stykke tid, før det er helt ude af kroppen...

Anmeld

1. marts 2012

Rockertand

Mrs. skriver:

Hey piger

Nogle der har oplevet ikke at kunne få positiv ægløsnings test men alligevel blevet gravid?

Jeg vil prøve mig frem med de hersens tests for at se hvor min ægløsning ligger da det er lidt uregelmæssigt.

Efter beregning skal jeg have ægløsning i overmorgen.

men har nogle af jer oplevet ikke at kunne få en positiv ægløsningstest men alligevel blevet gravid?.

tager selv en test hver dag fra nu for at finde min, Men ville lige hører om de altid virker, vil ikke blive stresset hvis jeg ikke kan få en positiv test.

knus

Man kan sagtens blive gravid, selvom man aldrig får en positiv ÆL-test.

Det hele handler om, hvorvidt man får testet i det korte vindue, hvor man har LH-peak, nogle kvinder har dette peak i flere dage, andre i få timer - og hvis man f.eks. kun tester 1 gang om dagen, så vil mange få problemer med at ramme lige dér, hvor det giver en bragende positiv test..........og dermed hører man udsagnet "Jeg kan ikke teste positiv på ÆL-teste", hmmm, jo formentligt, hvis testeriet var optimeret.

Held og lykke med projektet.

Anmeld

1. marts 2012

Mother-love

Jeg tog jeg ved sgu ikke hvor mange æl tests og ingen af demvar bare en smugle positiv. Der var kun kontrolstregen. Men jeg testede positiv efter tre mdrs foraøg

Anmeld

1. marts 2012

Muffinmus

jamen så burde din test vel også først blive positiv måske engang i morgen..og husk den sagtens kan være nrgativ kl 10 om morgenen og knald positiv kl 6 om aftenen:-)

Anmeld

3. marts 2012

MKuhr

Tusind tak for jeres svar piger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.