arhmen dog...savner jer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

362 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. marts 2009

Tikki

Jeg kan slet ikke følge med - pyhha jeg er startet på "job" igen....eller dvs. studiet, så er afsted fra 8-16 hver dag nu. Manden er nu hjemmegående husfar i 3,5 måneder og jeg sidder her på mit lille kontor på universitetet og skal prøve at skrive mit speciale færdigt...hrmm nå, vi ser hvor langt jeg når...men jeg kæmper.
Jeg har slet ikke tid nu til baby.dk og prøver at læse nogle af indlæggene, men jeg får desværre ikke svaret...men det betyder ikke, at jeg ikke er her! Bare så I lige ved det........

Forresten...hvordan går det med skoldkopper rundt omkring - har nogle af os besøgende hos Anja også fået dem? Iza har ikke......endnu .

Kram fra den nu udegående husmor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2009

Anja

Elias er stadig ramt og nu tror jeg Esther er begyndt. Kan i al fald i dag se en hel del små røde prikker som ikke var der i går - hellere nu end til august og frem, når jeg er startet på job.

Ellers vil jeg bare sige pøj pøj med arbejdsiveren

Anmeld

26. marts 2009

Tynen

Dejligt med et lille pip fra dig igen!

Hvordan går det med Iza og drænet?
Her ved jeg snart ikke.. Synes ikke der er nogen forskel fra før og hun tager sig stadig til ørerne.
Ville lige høre om I har mærket nogen forbedring?

Anmeld

26. marts 2009

Lise

Simon har heller ikke fået nogen skoldkopper - på trods af at de også har raseret i vuggeren. Dels håber jeg at han får dem, og vi får det overstået - dels håber jeg han går fri...

Held og lykke med opgaven

Anmeld

26. marts 2009

Tikki

Tynen skriver:

Dejligt med et lille pip fra dig igen!

Hvordan går det med Iza og drænet?
Her ved jeg snart ikke.. Synes ikke der er nogen forskel fra før og hun tager sig stadig til ørerne.
Ville lige høre om I har mærket nogen forbedring?

jamen altså joo det dræn........det virker som det skal, for hun har lige haft mellemørebetændelse og ud kom det klammeste snot...har været på penicilin til i går og var så hos ørelæge idag, der kunne fortælle at det ene dræn er tilstoppet...........Det kom ikke bag på mig, for hun har taget sig til øret og sovet dårligere, så nu er vi på øredråber. Vi kan bestemt mærke en forbedring - tør ikke tænke på hvordan det ville have været nu med MØB, hvis hun ikke havde fået lagt dræn.....hun har været meget lidt ked, så jeg er nok ved at være overbevist. Og vuggestuen melder om udelukkende glade dage med et fantastisk humør.
Dog synes jeg godt nok vi render til den ørelæge konstant - vi har været der en gang om ugen siden hun fik drænet lagt - var også i dag og skal igen om en uge.....godt det er tæt på hvor vi bor.

Træls med Stella - har du fået tjekket om de stadig er der eller er stoppet til?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.