piadas skriver:
Jeg har også tænkt, at vi er faldet lidt af på den her på det sidste!
Dejligt at du kan sætte gang i den igen!
Fedt at det går godt med DP, og han ikke er sådan et monsterbarn, som Ida var!
Haha, som du kan beskrive ham - jeg har en ide om, at han er sådan en god blanding mellem en rigtig gammeldags bølle, der hiver i pigernes fletninger
og så på den anden side en dejlig charmetrold!
Hvor er det sjovt med de støvler - han vil da ud at se verden!
Jeg er glad for, at du trods alt har fået det lidt bedre og ikke kaster op konstant selvom kvalmen stadig er der!
Fedt med hoften, selvom man tror det er ok, er det altid dejligt at få bekræftet at det ikke er noget.

Ih, jeg glæder mig til Ida begynder at sige lidt flere ord. Pt. peger hun på alting og siger der! Men både i går og idag, da jeg hentede hende og sagde hej hej til dp-moderen forsøgte hun at efterligne, så det begynder så småt!
Jeg tror da heller ikke, den er helt gal med Johannes' ører, for så mener jeg også, at de som regel begynder at snakke sent, og det gør han jo ikke.
Haha, apropos det med tvillinger - vi var på McD idag, og der var altså et par med 4 børn, så det kan godt lade sig gøre kun at få ét barn den fjerde gang!

Hun er da også bare vildt go! Johannes peger også på alt og spørger med spørgende øjne "eee??"
Til det med MC D, må jeg hellere lige forklare: Vi var på MC D i går og der så vi en familie med 5 børn. Jeg tror de havde alderen 10, 6, 3, 1 og 1 - de sidste var tvillinger! Og så skrev jeg bare til Pia at jeg havde set hende og Serdar
Vi blev enige om at væde - den af os der får tvillinger betaler en burger.