En "lille" opdatering fra Viborg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. februar 2012

CA

Mettemus skriver:

Altså jeg kan ikke komme mig over hvor dygtig han er ham Johannes! Det er simpelthen så fedt - også i forhold til at han skal være storebror inden året er omme. Det blir bare så skønt. Er helt oppe at køre over det på jeres vegne. Også med jobbet! Men det har vi jo snakket om. Endnu en gang tillykke i hvert fald!

Hvilke dyrelyde siger han? Laurits siger "Whaaaah" meget sagte - lissom en hvisken. Og sådan siger ALLE dyr. Vi har kigget mest på rovdyr, så mon ikke det er derfor? Lige bortset fra hunde forresten - de siger "ouh".

Hvorfor overvejer Martin at gå i skole igen?

til jer

Tak Mette

Johannes sige også "waaa" til mage dyr. De fleste dyr er jo farlige og siger den slags Ellers siger han "muuuh" og "vov".

Martin overvejer at læse videre til automations teknolog. Han er elektriker og kunne godt tænke sig at prøve noget nyt... Det er stadig på overvejelses-basis.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. februar 2012

CA

Sofia skriver:

Dejligt at høre nyt

Det er så spædende med graviditeten og det hele.

Glæder mig til du lægger billeder ind af den skønne Josmos.

dejligt at høre I er glade for jeres dagplejemor.. Alfred skal også i dp når vi kommer til Aalborg. Har I fået en der bor i hus?

JA, billederne skal nok komme ind. Jeg er bare SÅ doven og træt! 

Lækre billeder nu har lagt ind af Alfred! Han har de dejligste kinder! 

Ja, hun bor i hus, og de er stort set ude hele sommeren, så det er skønt! 

Anmeld

29. februar 2012

Mettemus

Carina87 skriver:

Tak Mette

Johannes sige også "waaa" til mage dyr. De fleste dyr er jo farlige og siger den slags Ellers siger han "muuuh" og "vov".

Martin overvejer at læse videre til automations teknolog. Han er elektriker og kunne godt tænke sig at prøve noget nyt... Det er stadig på overvejelses-basis.

Det lyder nogenlunde som Jens der ikke "kun" ville være slagter - det er også en teknologuddannelse han har taget efterfølgende.

Hvordan gik det forresten - gik han fri af fyringsrunden?

Anmeld

29. februar 2012

CA

piadas skriver:

Jeg har også tænkt, at vi er faldet lidt af på den her på det sidste!

Dejligt at du kan sætte gang i den igen!

Fedt at det går godt med DP, og han ikke er sådan et monsterbarn, som Ida var!

Haha, som du kan beskrive ham - jeg har en ide om, at han er sådan en god blanding mellem en rigtig gammeldags bølle, der hiver i pigernes fletninger og så på den anden side en dejlig charmetrold!

Hvor er det sjovt med de støvler - han vil da ud at se verden!

Jeg er glad for, at du trods alt har fået det lidt bedre og ikke kaster op konstant selvom kvalmen stadig er der! Fedt med hoften, selvom man tror det er ok, er det altid dejligt at få bekræftet at det ikke er noget.

Ih, jeg glæder mig til Ida begynder at sige lidt flere ord. Pt. peger hun på alting og siger der! Men både i går og idag, da jeg hentede hende og sagde hej hej til dp-moderen forsøgte hun at efterligne, så det begynder så småt!  Jeg tror da heller ikke, den er helt gal med Johannes' ører, for så mener jeg også, at de som regel begynder at snakke sent, og det gør han jo ikke.

Haha, apropos det med tvillinger - vi var på McD idag, og der var altså et par med 4 børn, så det kan godt lade sig gøre kun at få ét barn den fjerde gang! 

Han ER en lille charmetrold med fingrene i fletningerne og et skævt smil

Hun er da også bare vildt go! Johannes peger også på alt og spørger med spørgende øjne "eee??"

Til det med MC D, må jeg hellere lige forklare: Vi var på MC D i går og der så vi en familie med 5 børn. Jeg tror de havde alderen 10, 6, 3, 1 og 1 - de sidste var tvillinger! Og så skrev jeg bare til Pia at jeg havde set hende og Serdar Vi blev enige om at væde - den af os der får tvillinger betaler en burger.

Anmeld

29. februar 2012

CA

Mettemus skriver:

Det lyder nogenlunde som Jens der ikke "kun" ville være slagter - det er også en teknologuddannelse han har taget efterfølgende.

Hvordan gik det forresten - gik han fri af fyringsrunden?

Ja, det er nok lidt det samme

Han gik heldigvis fri, så vi kan trække vejret igen! Han blir sendt lidt mere ud i møllerne. I dag har han været i Lemvig og i morgen skal han til Tyskland. Det passer ham rigtig fint. De laver rigtig mange ændringer lige nu og det gør det daglige arbejde en hel del mindre udfordrende for ham, så det er fint han kan komme ud og kravle i møller. Uuuh jeg ka ikke så godt li det der med at står oppe på møllerne, men det er også lidt cool og maskulint

Anmeld

29. februar 2012

AnneBJ

Carina87 skriver:

Hun er da også bare vildt go! Johannes peger også på alt og spørger med spørgende øjne "eee??"

Til det med MC D, må jeg hellere lige forklare: Vi var på MC D i går og der så vi en familie med 5 børn. Jeg tror de havde alderen 10, 6, 3, 1 og 1 - de sidste var tvillinger! Og så skrev jeg bare til Pia at jeg havde set hende og Serdar Vi blev enige om at væde - den af os der får tvillinger betaler en burger.

Hahah hvor godt... I laver nogle fantastiske væddemål!! 

Anmeld

29. februar 2012

Mettemus

Carina87 skriver:

Ja, det er nok lidt det samme

Han gik heldigvis fri, så vi kan trække vejret igen! Han blir sendt lidt mere ud i møllerne. I dag har han været i Lemvig og i morgen skal han til Tyskland. Det passer ham rigtig fint. De laver rigtig mange ændringer lige nu og det gør det daglige arbejde en hel del mindre udfordrende for ham, så det er fint han kan komme ud og kravle i møller. Uuuh jeg ka ikke så godt li det der med at står oppe på møllerne, men det er også lidt cool og maskulint

Altså jeg kan ikke engang gå op i et kirketårn så jeg er næsegrus af beundring over alle der kan kravle op i en mølle og rent faktisk få udført et stykke arbejde mens de er deroppe!

FEDT at han gik fri - puha, det må være en kæmpe lettelse! Det var ikke lige verdens fedeste tidspunkt at blive arbejdsløs på. Men han er selvfølgelig så dygtig at de ikke ville kunne undvære ham!

Anmeld

29. februar 2012

piadas

Carina87 skriver:

Hehe, jeg tænkte også, om jeg skulle skrive en forklaring, men nu har du jo gjort det!

Fårk mand, det ER jo os!! Alderen passer jo næsten på en prik! Altså lige bortset fra, at VI IKKE SKAL HAVE TVILLINGER!!!!!!! Det skal du jo til gengæld!

Anmeld

29. februar 2012

piadas

AnneBJ skriver:

Hahah hvor godt... I laver nogle fantastiske væddemål!! 

Ja, men denne gang vinder jeg!!

Anmeld

1. marts 2012

PeruBaby

piadas skriver:

Jeg har også tænkt, at vi er faldet lidt af på den her på det sidste!

Dejligt at du kan sætte gang i den igen!

Fedt at det går godt med DP, og han ikke er sådan et monsterbarn, som Ida var!

Haha, som du kan beskrive ham - jeg har en ide om, at han er sådan en god blanding mellem en rigtig gammeldags bølle, der hiver i pigernes fletninger og så på den anden side en dejlig charmetrold!

Hvor er det sjovt med de støvler - han vil da ud at se verden!

Jeg er glad for, at du trods alt har fået det lidt bedre og ikke kaster op konstant selvom kvalmen stadig er der! Fedt med hoften, selvom man tror det er ok, er det altid dejligt at få bekræftet at det ikke er noget.

Ih, jeg glæder mig til Ida begynder at sige lidt flere ord. Pt. peger hun på alting og siger der! Men både i går og idag, da jeg hentede hende og sagde hej hej til dp-moderen forsøgte hun at efterligne, så det begynder så småt!  Jeg tror da heller ikke, den er helt gal med Johannes' ører, for så mener jeg også, at de som regel begynder at snakke sent, og det gør han jo ikke.

Haha, apropos det med tvillinger - vi var på McD idag, og der var altså et par med 4 børn, så det kan godt lade sig gøre kun at få ét barn den fjerde gang! 

Hvorfor har jeg slet ikke fanget at du er gravid igen????? Tillykke, tillykke, tillykke  Jeg vil ogsaa snart vaere med paa vognen med dem der har 4 boern

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.