Jeg har virkelig været dårlig til at opdatere jer herinde! Jeg elsker at læse jeres opdateringer, så jeg må hellere selv smide en i bunken også
Johannes begyndte i dagpleje d. 3. januar, og han stortrives derovre! Han er virkelig glad for Dorthe, og det er vi også.
Han er stadig er frisk, glad og hurtig dreng. Der er utrolig meget fart på ham, og vi sidder ikke meget stille. Han kan lynhurtigt forvandle pænt og ordentligt hjem til legetøjs-kaos! Han har gang i en masse hele tiden, og elsker at tulle rundt og lege selv - så længe han stadig kan høre eller se os. Han tjekker rigtig tit ind til at lille put, kys eller kram og så er han videre i en anden leg. Han er skøn og jeg smask-elsker ham!
Han har fundet ud af at pille næse
Jeg aner ikke hvor han har lært det henne, for vi går altså ikke sådan og piller næse herhjemme...
Han har lige begyndt at få støvler på og selv gå hen til bilen og andre småture. Han elsker det, og når vi er inde er han tit ude og hente støvlerne
Vi har, på børneafdelingen, fået tjekket den hofte der hele tiden har "klikket" men der var ingenting i det. Han har været forkølet konstant siden han begyndte i Dp, og også været ramt af en enkelt MØB. På torsdag skal vi til ørelæge og have tjekket de ører ordentligt, da han har haft væske på dem siden oktober
Jeg har lidt en mistanke om, at han ikke længere hører så godt da han sover væk fra al larm og ikke reagerer når vi kalder på ham, hvis han har ryggen til. Jeg er spændt på, hvad ørelægen siger!
Dog er jeg ikke helt vildt bekymret, da han er begyndt på et par ord. Udtalen er ikke perfekt(kun på "Hov"), men han siger tak, det, se, far og nogle forskellige dyrelyde. Tror ikke andre kan høre hvad han præcist siger, så det er absolut ikke perfekt endnu, men han KAN
I sidste uge fik jeg arbejde i privat hjemmeplejefirma! (juhuuuu
)Ikke en fastansættelse, men ca. 30 timer i ugen til 15. august. Det er perfekt, for der har jeg sommerferie og d. 12. september går jeg på barsel
Jeg er 7+4 i dag og har det nogenlunde. Jeg brugte vores vinterferie på konstant opkast
Heldigvis var det der, for så var Martin hjemme til Johannes. Jeg lå bare i sengen, og ind i mellem var Johannes inde og kigge meget undrende på mig. Jeg fik ret dårlig samvittighed, og forsøgte at komme ind i stuen og ligge ind i mellem, men det er altså ikke rart med barn der mosler på en når man har voldsom kvalme
Kvalmen er ikke forsvundet, men den er ikke konstant, så jeg klarer den. Er også ret svimmel, men det var jeg også sidst pga. lavt blodtryk. Jeg håber virkelig ikke Pia har ret i, at der er tvillinger! 3 ble-børn og lejlighed på 2. sal er lidt uoverskueligt
Jeg nåede desværre ikke at tabe mig så meget som jeg gerne ville, men lidt røg der da af, og det medlemsskab jeg nåede at oprette i fitness bliver jeg ved med at have. Så tar jeg måske ikke 26kg på den her gang
Nå, det var lidt ævl fra mig
Synes vi skal have nogle flere opdateringer herinde!!