Æl test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

357 visninger
9 svar
0 synes godt om
28. februar 2012

Anonym trådstarter

postiv eller negativ??

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2012

Anonym trådstarter

28. februar 2012

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

Anonym skriver:

postiv eller negativ??

Negativ, men tror imorgen eller overmorgen er den der den skal jo være lige så tydelig eller mere tidligere end kontrol stregen til højre  

Held og lykke og husk at test imorgen og se og så ellers i overmorgen os hvis den ikke helt er der imorgen

Anmeld

28. februar 2012

Anonym trådstarter

^^ MOR TIL 2 ^^ skriver:

Negativ, men tror imorgen eller overmorgen er den der den skal jo være lige så tydelig eller mere tidligere end kontrol stregen til højre  

Held og lykke og husk at test imorgen og se og så ellers i overmorgen os hvis den ikke helt er der imorgen

tak for svar... det er virkelig træls - alle mine tests ser ud som denne... uanset hvornår i løbet af cyklus jeg tager dem ikke nemt at bruge dem så...

Anmeld

28. februar 2012

Anonym skriver:

tak for svar... det er virkelig træls - alle mine tests ser ud som denne... uanset hvornår i løbet af cyklus jeg tager dem ikke nemt at bruge dem så...

Nåh for Søren :/

Har os hørt der er nogen de ikke virker på.

Må jeg spørge hvornår du havde mens første og sidste dag ?

Og hvilke datoer du har testet med æl ?

Anmeld

28. februar 2012

Anonym trådstarter

^^ MOR TIL 2 ^^ skriver:

Nåh for Søren :/

Har os hørt der er nogen de ikke virker på.

Må jeg spørge hvornår du havde mens første og sidste dag ?

Og hvilke datoer du har testet med æl ?

det sidste stykke tid har jeg haft cyklus på 35 dage... sidste måned testede jeg postiv (mener jeg da) på 19. dagen - som jo passer meget godt...

denne gang var egentlig bare fordi jeg blev i tvivl, om den faktisk var positiv... en uge til mens dag...

Anmeld

28. februar 2012

Anonym skriver:

det sidste stykke tid har jeg haft cyklus på 35 dage... sidste måned testede jeg postiv (mener jeg da) på 19. dagen - som jo passer meget godt...

denne gang var egentlig bare fordi jeg blev i tvivl, om den faktisk var positiv... en uge til mens dag...

Den du siger var pos sidste måned, hcordan så den ud i forhold til den test du har lagt billede af her inde ? 

Tester du HVER dag efter din mens er slut eller starter du først

På f.eks 10. Dagen eller deromkring i cyklusen ?

Anmeld

28. februar 2012

Anonym trådstarter

^^ MOR TIL 2 ^^ skriver:

Den du siger var pos sidste måned, hcordan så den ud i forhold til den test du har lagt billede af her inde ? 

Tester du HVER dag efter din mens er slut eller starter du først

På f.eks 10. Dagen eller deromkring i cyklusen ?

sidste cyklus var første gang jeg brugte ÆL tets reglmæssigt... startede på 19. dagen med nedenstående billede

mener den er positiv

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. februar 2012

Anonym skriver:

sidste cyklus var første gang jeg brugte ÆL tets reglmæssigt... startede på 19. dagen med nedenstående billede

mener den er positiv

Ja jeg vil os mene den er pos. Har du en regl mæssig cyklus altid på 35 dage ?

Anmeld

29. februar 2012

Anonym trådstarter

^^ MOR TIL 2 ^^ skriver:

Ja jeg vil os mene den er pos. Har du en regl mæssig cyklus altid på 35 dage ?

sidste cyklus hvor jeg testede positiv på 19. dagen havde jeg en cyklus på 39 dage... ved ikke om det så er fordi det rent faktisk var lykkedes, men ikke gik (kunne ikke teste positiv), eller om jeg psykisk holdte mens væk...

de to foregående cyklusser har været fast på 35 dage... så er spændt på hvor lang denne cyklus er...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.