Hvor har jeg lagt babyen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.421 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. marts 2009

Tynen

Nogen der har læst denne bog?

Tror den er vildt god, men gider ikke smide penge ud på den hvis det ikke passer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Skal i gang med den, når jeg er færdig med at læse "Reporter i chok: Gravid"

Anmeld

26. marts 2009

Tynen

Karoline skriver:

Skal i gang med den, når jeg er færdig med at læse "Reporter i chok: Gravid"

Er den god?

Sikke meget (dyr) inspiration jeg får idag
.. og har ikke engang afsluttet handlen endnu...

Anmeld

26. marts 2009

Moderator

JEg hørte om den i morgentv. Jeg syntes den lød dum træls, faktisk...

Måske er jeg unormal, fordi jeg havde en dejlig hyggelig barsel. Jeg syntes det var det bedste i verdenen. Jeg syntes der er så mange bøger, der siger hvor hårdt det er. Så jeg troede at jeg det var reglen at det hele var vildt svært ....

Jeg kunne godt drømme om en bog, der fortalte hvor dejligt det er...

Hende der havde skrevet den, lød som om det bare havde været en vildt stresset og ærgelig tid, hendes barsel...

For mig var det den skønneste og smukkeste tid... kunne have varet evigt

Anmeld

17. april 2009

Moderator

Er nu i gang med den. Har delte meninger om den. Indtil videre synes jeg, at den er lidt kvalm. Men godt med lidt positiv pr for moderskabet i denne tid, hvor mange, undertegnede incl. i mine klummer, har meget travlt med at give et mere nuanceret og ikke så rosenrødt billede af moderskabet. Måske hun bliver mere mavesur i løbet af bogen. Måske er vi mennesker bare forskellige - og hurra for det (og især for de børn, der er så heldige at have en mor fuld af overskud, selv efter kun 1½ times sammenlagt nattesøvn).

Måske er jeg bare ego-mor, der ikke kan tåle mosten. Måske er det bare, fordi jeg har haft små børn i 7½ år nu. Måske er jeg bare ekstremt b-menneske og misundelig over alt det overskud. Men min første tanke, når barnet vågner hvert kvarter hele natten igennem, er ikke ligefrem "Ih hvor er du dog dejlig, og hvor elsker jeg dig bare så højt, jeg snupper da bare en latté og morer mig over dårligt børne-tv". Måske jeg skulle tage sådan et kursus i det der positiv psykologi???

Men efter at have læst, at hendes søn skulle have heddet Klara Elisabeth, synes jeg bedre og bedre om den

Mvh
Karoline (mor til en Klara Elisabeth anno 2001, og som ikke håber, at alle nyfødte piger anno 2009 kommer til at hedde VORES navn) - og har for resten opgivet at tælle, hvor mange måske'er der er i dette indlæg.

Anmeld

17. april 2009

Moderator

Karoline skriver:

Er nu i gang med den. Har delte meninger om den. Indtil videre synes jeg, at den er lidt kvalm. Men godt med lidt positiv pr for moderskabet i denne tid, hvor mange, undertegnede incl. i mine klummer, har meget travlt med at give et mere nuanceret og ikke så rosenrødt billede af moderskabet. Måske hun bliver mere mavesur i løbet af bogen. Måske er vi mennesker bare forskellige - og hurra for det (og især for de børn, der er så heldige at have en mor fuld af overskud, selv efter kun 1½ times sammenlagt nattesøvn).

Måske er jeg bare ego-mor, der ikke kan tåle mosten. Måske er det bare, fordi jeg har haft små børn i 7½ år nu. Måske er jeg bare ekstremt b-menneske og misundelig over alt det overskud. Men min første tanke, når barnet vågner hvert kvarter hele natten igennem, er ikke ligefrem "Ih hvor er du dog dejlig, og hvor elsker jeg dig bare så højt, jeg snupper da bare en latté og morer mig over dårligt børne-tv". Måske jeg skulle tage sådan et kursus i det der positiv psykologi???

Men efter at have læst, at hendes søn skulle have heddet Klara Elisabeth, synes jeg bedre og bedre om den

Mvh
Karoline (mor til en Klara Elisabeth anno 2001, og som ikke håber, at alle nyfødte piger anno 2009 kommer til at hedde VORES navn) - og har for resten opgivet at tælle, hvor mange måske'er der er i dette indlæg.

Karoline, du er altså skøn Hvor kan man læse dine klummer henne udover her på baby.dk???

Anmeld

17. april 2009

Moderator

Rosa skriver:

Karoline, du er altså skøn Hvor kan man læse dine klummer henne udover her på baby.dk???

Det kan man kun her. Den første klumme, jeg har lagt ind her, er dog oprindeligt en kronik, jeg havde i Information.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.