StephanieJ skriver:
Jeg har tidligere lavet et indlæg om min højre fod som jeg kom til skade med for 9 år siden, har så jo længere tid der er gået fået flere og flere gener fra den. Jeg valgte så derfor at få en tid ved min læge for at få tjekket min fod og få en konstatering på hvad der er galt med den og om det er noget der bunder i skaden for 9 år siden.
Sidder så hos lægen og han tjekker min højre fod og kan ret hurtigt konstatere at jeg slet ikke har noget ledbånd på ydersiden af min højre fod længere. Ledbåndet blev åbenbart ødelagt dengang og har så ikke været eksisterende siden, bl.a. derfor min fod hælder indad når jeg sidder og slapper af i den! 
Dette har så også resulteret i at jeg er blevet platfodet på min højre fod (venstre fod var helt som den skulle være) - så skal nu til at gå med svang-indlæg i min sko for at prøve at tvinge den i en rigtig position.
Og så kommer dommen fra lægen "Du kan med stor sikkerhed regne med, at når du bliver ældre - så vil du få slidgigt i dine fødder pga. den skade" 

Gud hvor jeg ikke håber det er sandt - hvis jeg allerede nu er generet af den l**** fod, hvordan er det så ikke om 10 år? 

Bare lige et øv indlæg herfra 
øv altså hvor træls
du får lige sådan en 
bare lige en lille opmuntring herfra, jeg fik som 15-årig at vide at alle de utallige knæskader jeg havde pådraget mig gennem sport osv, havde givet mig slidgigt i begge mine knæ, fik at vide jeg skulle droppe alle tanker om min drømmeuddannelse som sygeplejerske, da lægen sagde at jeg MAKS ville kunne arbejde 10 år som sygeplejerske, men nu 10 år efter beskeden, så står jeg her, er uddannet sygeplejerske, godt nok er det slut med sport, det kan mine knæ ikke holde til mere, men har faktisk ikke rigtig smerter i mine knæ, og når jeg på et tidspunkt måske ikke kan holde til at arbejde mere, så vil jeg videreuddanne mig som sundhedsplejerske...
det jeg ville med dette, er at sige, at man skal ikke lade sig slå ud over det, måske det alligevel ikke bliver så slemt, som man forudsiger, jeg er i hvert fald glad for at jeg trodsede lægen og blev sygeplejerske, som jeg altid har drømt om..
men igen, det er ikke sjovt at få sådan en besked, og håber ikke du kommer til at lide af det..