Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sødeste wallstickers til børneværelset.
1. Let at sætte på glatte overflader og let at fjerne uden at efterlade klister på overfladen.2. Kan let påføres alle glatte overflader, så som vinduer, døre, spejle mv.3. Lavet af høj kvalitet vandafvisende materiale.4. Måler 60 x 33 cm pr ark.
Fåes i følgende udgaver
Peter Plys
Frøfamilie
Abe på gren
Sommer tema med diverse dyr
Fisk
Blomster
Super pris: kun 50 kr pr ark.
Pris eksl porto. Ved køb af 2 eller flere betaler jeg portoen
Ps beklager billedets kvalitet.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Har sendt dig en besked
Uh jeg kunne også godt et ark med peter plys
tillac skriver: Har sendt dig en besked
Jeg kunne godt tænke mig et ark med fiskene og så det sidste billede
pemiro skriver: Jeg kunne godt tænke mig et ark med fiskene og så det sidste billede
Nej vent.. Den med aben og så den med fisken
Er det 50 kr ink forsendelse??
Har lige rettet i annoncen. De koster 50 kr/stk, men ved køb af 2 eller flere betaler jeg porto.
tillac skriver: Sødeste wallstickers til børneværelset. 1. Let at sætte på glatte overflader og let at fjerne uden at efterlade klister på overfladen.2. Kan let påføres alle glatte overflader, så som vinduer, døre, spejle mv.3. Lavet af høj kvalitet vandafvisende materiale.4. Måler 60 x 33 cm pr ark. Fåes i følgende udgaver Peter Plys Frøfamilie Abe på gren Sommer tema med diverse dyr Fisk Blomster Super pris: kun 50 kr pr ark. Pris eksl porto. Ved køb af 2 eller flere betaler jeg portoen Ps beklager billedets kvalitet.
dumt spørgsmål vel nok.. men kan de tåle at sidde et sted hvor der bliver vådt ? på væggen i badeværelset fx.
Det skulle de meget gerne kunne. Har ikke selv prøvet, men vil da gerne teste det for dig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128