Rikke Houmøller Thaarup skriver:
Hej Zif. Tillykke med lønstigningen.
Tror bare du skal være glad for din lønstigning.
Det er normalt meget svært at forhandle løn inden for stat og kommune.
Hos os kører vi ny-løn princippet. Vi har takster for ancinitet. Herud over kan man så tildeles funktionstillæg, (fast tillæg på 700 kr månedligt), kvalifikationstillæg (fast tillæg på 6.-18.000 kr. årligt) og engangstillæg (5.-10.000 kr).
Og det er ret svært at hive de store tillæg, som virkelig kræver en kæmpe ekstra indsats.
Den opgave jeg har siddet med i 2 år, har "kun" udløst et kvalifikationstillæg på 16000 kr og et engangstillæg på 5000 kr.
Jeg syntes ikke det er nok, men mon ikke der falder et engangstillæg mere i forsommeren.
Så nyd dine 2200 kr ekstra før skat. Det er mere end der bliver givet andre steder.
Søde Rikke, jeg er skam også glad for at jeg fik noget..

Absolut. Men jeg er stadig frustreret over et system, hvor det er en masse underlige ting der styrer...
Systemer, der er meget stramme og ikke til at rokke...
MEN - jeg ved godt at jeg ikke nødvændigvis kan ændre dem, men nu har jeg rokket en smule til dem og det er faktisk det jeg er mest glad for, i denneher proces, for at være ærlig

Jeg håber jeg kommer længere op, måske næste år

Jeg syntes du skal kæmpe for din ret også! - for jeg ved, hvor dygtig du er og hvor meget du knokler. jeg syntes det er rigtig dejlig, når vi kæmper, selvom vi ved at systemet er stramt

KRAM
Anmeld