5 løntrin...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.142 visninger
15 svar
0 synes godt om
26. marts 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg har lige været til lønforhandling. Den første af slagsen i mit liv. Jeg havde forberedt mig til tænderne. Men han var ikke til at hugge eller stikke i, men i forhold til kommunens termer, har jeg fået en UHØRT stor lønstigning... Mmm...

Det svarer til 2200 kr om måneden. Heldigvis allerede fra 1. april, så det er da altid noget.

Men jeg er lidt skuffet faktisk, fordi han sagde at man absolut ingenting kan give, for at man gør sit arbejde ekstra godt... WHAT tænker jeg så?!... Så man kan sidde og krydre røv, og passe sit arbejde middelmådigt også bare indkassere sin løn?!.. mmm...
Hans agument var at så ville alle sige at de skulle have mere i løn...

Jeg havde rigtig mange agumenter og han kunne ikke bruge nogen af dem, til noget som helst sagde han.

MEN - som han sagde, efter at have prædiket død og ødelæggelse - det ender godt, sagde han: Vi kan give dig 3.5 løntrin for særlige tekniske kvalifikationer... Mmmm...

Okay.

MEN - der er finanskrise i verdenen og jeg er da stadig oppe og få 28.792 kr. pr. 1. april.

Skal jeg mon have lavet min skat om for det? Jeg er jo stadig ikke i nærheden af topskatten... Hmmm

NÅ - videre med mit arbejde

Jeg skal optage et foredrag i eftermiddag. Det bliver sjovt

KRAM
Zafir - med 5 løntrin ekstra...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2009

karina1980

det er da også helt pænt, jeg mister 4 løntrin fra 1 april, men kan så se fremt til at stige 9-11 løntrin når jeg er færdig om 2 år

men det er da altid noget at det så allerede er her fra 1 april, jeg forstår så bare ikke hvorfor man skal til lønforhandling hvis han alligevel er låst fast i hvor meget han må give

Anmeld

26. marts 2009

JulieE

TILLYKKE med lønforhøjelsen!!! Jeg ved godt det ikke var hvad du gik efter men tillykke alligevel.

Knus fra
Julie

Anmeld

26. marts 2009

Moderator

karina1980 skriver:

det er da også helt pænt, jeg mister 4 løntrin fra 1 april, men kan så se fremt til at stige 9-11 løntrin når jeg er færdig om 2 år

men det er da altid noget at det så allerede er her fra 1 april, jeg forstår så bare ikke hvorfor man skal til lønforhandling hvis han alligevel er låst fast i hvor meget han må give

Jeg havde krævet lønforhandling. Skrevet et oplæg, såhan vidste godt hvad der kom...

Du går ned i løn fordi du skal starte med at studere ell?

Anmeld

26. marts 2009

Moderator

JulieE skriver:

TILLYKKE med lønforhøjelsen!!! Jeg ved godt det ikke var hvad du gik efter men tillykke alligevel.

Knus fra
Julie

Det var ikke hvad jeg gik efter, men jeg havde godt en fornemmelse af at det ville blive meget svært, når jeg er kommunal ansat...

Så i den forstand at jeg kunne mærke, at der ikke var en dråbe mere at presse fra citronen, så jo, er jeg nogenlunde tilfreds

Og penge er altid gode... jo..!!

Anmeld

26. marts 2009

Tina2

Super lækkert, det er da også en fin løn du får, er det ikke?

I hjemmeplejen fik jeg 22.000 kr på 31,8 timer i aftenvagt, og nu har jeg 25-30 timer og får 14.000 kr udbetalt (det samme som før), så klager ikke:-)

Ku slet ikke forestille mig at sku arbejde fuld tid og det ville jeg sku i hjemmeplejen (dagvagt) for samme løn og GIDER ikke dagvagt i hjemmeplejen......

Har absolut ikke fortrudt mit arbejdsskifte, jeg er SÅÅÅ glad for det:-) :-) :-)

Kram

Anmeld

26. marts 2009

Fines mor

Hahaaa velkommen i radioen med dit indlæg :-)))))

Anmeld

26. marts 2009

karina1980

Zafir skriver:

Jeg havde krævet lønforhandling. Skrevet et oplæg, såhan vidste godt hvad der kom...

Du går ned i løn fordi du skal starte med at studere ell?

ja det fordi jeg starter studie, så rykker jeg ned, det kommer så til at dreje sig om ca 2000 kr før skat, så det er ikke så slemt igen,

Anmeld

26. marts 2009

karina1980

Tina2 skriver:

Super lækkert, det er da også en fin løn du får, er det ikke?

I hjemmeplejen fik jeg 22.000 kr på 31,8 timer i aftenvagt, og nu har jeg 25-30 timer og får 14.000 kr udbetalt (det samme som før), så klager ikke:-)

Ku slet ikke forestille mig at sku arbejde fuld tid og det ville jeg sku i hjemmeplejen (dagvagt) for samme løn og GIDER ikke dagvagt i hjemmeplejen......

Har absolut ikke fortrudt mit arbejdsskifte, jeg er SÅÅÅ glad for det:-) :-) :-)

Kram

jeg håber bestemt heller ikke at skulle tilbage i dagvagt,

jeg arbejder fuld tid 37 timer og får 19600 om måneden, absolut ikke en guldgrubbe at arbejde for kommunen

Anmeld

26. marts 2009

Moderator

Fines mor skriver:

Hahaaa velkommen i radioen med dit indlæg :-)))))

HAHA... Jeg hørte det ikke engang selv Jeg skrev den inden jeg afleverede i børnehaven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.