Når man mærker æl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

337 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. februar 2012

Dohn...

Omg. Kan virkelig mærke at jeg har æl fra venstre side. Det mærkes fuldstændig som sidestik bare lidt længere nede.

Hvorfor er det at man sommetider kan mærke æl og andre gange ik? Er det fordi ægget er bedre, chancen for befrugtning er større eller har det intet at sige?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2012

Gittemor09

Dohn... skriver:

Omg. Kan virkelig mærke at jeg har æl fra venstre side. Det mærkes fuldstændig som sidestik bare lidt længere nede.

Hvorfor er det at man sommetider kan mærke æl og andre gange ik? Er det fordi ægget er bedre, chancen for befrugtning er større eller har det intet at sige?

hejsa...

jeg tror der er noget om det med at det er fordi ægget er stærkere når det gør ondt... for da jeg blev gravid med min datter havde jeg virkelig også ÆL smerter så det battede....

så det kunne der sagtens være noget om

Anmeld

28. februar 2012

Dohn...

Uha det bliver spændende

Anmeld

28. februar 2012

Camillos

Dohn... skriver:

tror måske du mærker mere til det fordi du er fokuseret på det end de andre gange? Bare et gæt. Jeg ved ikke rigtig om ægget skulle være bedere. Jeg kan ikke huske jeg havde ægløsning og er da gravid nu 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.