Gravid på uddannelsen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

970 visninger
15 svar
0 synes godt om
27. februar 2012

Anonym trådstarter

Min kæreste og jeg ønsker os et barn mere og jeg er færdiguddannet pædagog til januar næste år Så vi tænker, at det snart må være vores tid! 

Min spørgsmål er, ville i turde starte projekt baby til sommer og så gå gravid det sidste semester af uddannelsen, eller er det simpelthen for stor en risiko, hvis man virkelig ikke ønsker at kunne blive nødt til at sygemelde sig? - for jeg ønsker virkelig ikke at jeg feks pludselig bliver nødt til at tage orlov og dermed ikke når det sidste semester.. 

Da jeg fik min dreng var jeg ikke under uddannelse, så jeg ved ikke hvordan det er at gå gravid mens man sidder på skolebænken.. Men jeg forestiller mig at det er noget mindre hårdt end hvis jeg feks var i arbejde. 

Ville i turde?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2012

come2

Anonym skriver:

Min kæreste og jeg ønsker os et barn mere og jeg er færdiguddannet pædagog til januar næste år Så vi tænker, at det snart må være vores tid! 

Min spørgsmål er, ville i turde starte projekt baby til sommer og så gå gravid det sidste semester af uddannelsen, eller er det simpelthen for stor en risiko, hvis man virkelig ikke ønsker at kunne blive nødt til at sygemelde sig? - for jeg ønsker virkelig ikke at jeg feks pludselig bliver nødt til at tage orlov og dermed ikke når det sidste semester.. 

Da jeg fik min dreng var jeg ikke under uddannelse, så jeg ved ikke hvordan det er at gå gravid mens man sidder på skolebænken.. Men jeg forestiller mig at det er noget mindre hårdt end hvis jeg feks var i arbejde. 

Ville i turde?

Jeg ville starte PB sidst i 2012, så du ville ku færdiggøre din uddannelse inden barsel

Jeg ville ikke turde det andet, tænk hvis det går så hurtigt eller hvis du skal sygemeldes eller lign et par mdr før du er færdig uddannet.

Anmeld