Nu kan det være nok altså !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

375 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. februar 2012

Melanie Bjerre

Ja, nu er jeg snart ved at være træt af det her... Jeg havde igår (søndag) de vildeste mens / stikkene smerter, 11 dage før mens, og jeg havde æl d. 22. ?? Idag har jeg så haft vildt ømme bryster, mest i mit venstre, og igen underligt, for der er stadig 10 dage til mens ???Føler mig virkelig, for en gangs skyld, meget gravid ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2012

FrkZier

Melanie-Marie92 skriver:

Ja, nu er jeg snart ved at være træt af det her... Jeg havde igår (søndag) de vildeste mens / stikkene smerter, 11 dage før mens, og jeg havde æl d. 22. ?? Idag har jeg så haft vildt ømme bryster, mest i mit venstre, og igen underligt, for der er stadig 10 dage til mens ???Føler mig virkelig, for en gangs skyld, meget gravid ??

jeg tvivler MEGET stærkt på det er en evt. graviditet du kan mærke allerede nu!

Anmeld

27. februar 2012

Melanie Bjerre

FrkZier skriver:

jeg tvivler MEGET stærkt på det er en evt. graviditet du kan mærke allerede nu!

Ja, det var jo også det jeg tænkte, det er bare underligt hvis kroppen opfører sig sådan bare normalt??

Anmeld

27. februar 2012

FrkZier

Melanie-Marie92 skriver:

Ja, det var jo også det jeg tænkte, det er bare underligt hvis kroppen opfører sig sådan bare normalt??

kroppen kan jo godt skabe symptomer hvis man er meget opsat på at skulle være gravid

Anmeld

27. februar 2012

Melanie Bjerre

FrkZier skriver:

kroppen kan jo godt skabe symptomer hvis man er meget opsat på at skulle være gravid

Jo jo, men nu har vi snart prøvet i halvandet år, så det er ikke noget jeg tænker så meget over mere, men nu gør kroppen bare noget den ikke plejer. Så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.