Noget galt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2012

B&J

har ikke prøvet at miste men kun de første 4uger havde jeg ondt i mine bryster og hele vejen igennem min graviditet følte jeg mig ikke gravid kun da han begyndte at sparke ellers ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2012

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

Jeg har en følelse af at der er noget galt.. Er i dag 8+6 henne men føler ikke jeg er gravid..

Så hjerteblink 7+6 altså for en uge side men har før oplevet en MA og er bange for det sker igen..

Har bestilt en tidlig scanning i morgen kl 15:30 for at se..

Hvormange har oplevet de har mistet efter de har set hjerteblink i uge 7+6 ????

Følg din intuition..
Det gjorde ejg i sidste uge og fik desværre ret i mine bange anelser...

Oplevede en MA i oktober, blev gravid igen i januar, så hjerteblink 7+0 opdagede endnu en ma 9+0. Den var gået til allerede 7+4.

Held og lykke med scanningen imorgen.. JEg håber ikke at dine bange anelser er rigtige... XXXXX

Anmeld

27. februar 2012

ekebiv

Jeg har en følelse af at der er noget galt.. Er i dag 8+6 henne men føler ikke jeg er gravid..

Så hjerteblink 7+6 altså for en uge side men har før oplevet en MA og er bange for det sker igen..

Har bestilt en tidlig scanning i morgen kl 15:30 for at se..

Hvormange har oplevet de har mistet efter de har set hjerteblink i uge 7+6 ????

Godt du følger din intuition. Jeg havde det ligesådan og desværre viste det sig at være rigtig og hjertet var stoppet 2 uger forinden

Jeg var 10+5 men hjertet var stoppet da jeg var 8+6. Jeg havde ikke været til tryghedsscanning men jeg havde en fornemmelse og min nakkefoldsscanning var d 22 december og det var et lidt dumt tidspunkt hvis der nu var noget galt.

for at du ser fint hjerteblink imorgen 

Anmeld

28. februar 2012

Anonym trådstarter

Sidder nu i spænding og venter på det bliver min tur.. Har helt ondt i maven.... Har tid her 15:30

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.