Noget galt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.974 visninger
13 svar
0 synes godt om
27. februar 2012

Anonym trådstarter

Jeg har en følelse af at der er noget galt.. Er i dag 8+6 henne men føler ikke jeg er gravid..

Så hjerteblink 7+6 altså for en uge side men har før oplevet en MA og er bange for det sker igen..

Har bestilt en tidlig scanning i morgen kl 15:30 for at se..

Hvormange har oplevet de har mistet efter de har set hjerteblink i uge 7+6 ????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2012

Anonym trådstarter

Slet ingen som har erfaring???

Anmeld

27. februar 2012

TR

Anonym skriver:

Jeg har en følelse af at der er noget galt.. Er i dag 8+6 henne men føler ikke jeg er gravid..

Så hjerteblink 7+6 altså for en uge side men har før oplevet en MA og er bange for det sker igen..

Hvorfor tror du der er noget galt ?

Anmeld

27. februar 2012

Anonym trådstarter

TR skriver:

Hvorfor tror du der er noget galt ?

Kan jeg ikke forklare bare en følelse jeg har i kroppen.. Føler min ikke gravid.. 

Anmeld

27. februar 2012

pemiro

Anonym skriver:

Den følelse fik jeg også da jeg var 9+ og bestilte tid til scanning. Kunne simpelthen ikke holde det ud.. Idag er jeg i uge 26 og mærker ham hver dag.. 

Så er sikker på du ser hjerteblink imorgen 

Anmeld

27. februar 2012

Kay

har ikke før haft en MA men har pco og har kæmpet længe for at blive gravid...

kan godt forstå du er bange når du ikke føler dig gravid... det var jeg også... og må sige at ud over kvalmen føldte jeg mig ikke ret gravid de første 2-3 måneder... tror det er meget normalt

Anmeld

27. februar 2012

Anonym trådstarter

Har ikke rigtig nogle symptomer.. Mine bryster er ømme og har let til kvalme men ikke noget jeg har fast.. Bliver specielt dårlig hvis jeg glemmer og spise..

Anmeld

27. februar 2012

FamilenStorm

Anonym skriver:

Har ikke rigtig nogle symptomer.. Mine bryster er ømme og har let til kvalme men ikke noget jeg har fast.. Bliver specielt dårlig hvis jeg glemmer og spise..

Det lyder som dengang jeg var gravid.. og ar idag en livlig pige på snart 17 mdr..

Var også vildyt bange for at miste og var faktisk ved lægevagten 2 gange inden for 14 dage fordi jeg fik lidt mavekneb (som det viste sig at det var)

Men havde heller ikke de vilde graviditetssymptomer...

Anmeld

27. februar 2012

TR

Anonym skriver:

Kan jeg ikke forklare bare en følelse jeg har i kroppen.. Føler min ikke gravid.. 

Puha ;( håber du tager fejl

Anmeld

27. februar 2012

Bak

Anonym skriver:

Jeg tror bare du skal prøve at slappe af og se positivt på det hele Jeg er selv 9+4 i dag og har ikke haft de vilde graviditetssymptomer. Så også hjerteblink 7+1, så prøver at overbevise mig om, at alt selvfølgelig stadig er som det skal være Tror også, det er meget normalt at være bekymret. Jeg synes selv, der er en evighed til NF (2,5 uge fra nu), men jeg prøver at være tålmodig. Er sikker på, du også ser hjerteblink i morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.