Kan man dyrke for meget sex?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.135 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. februar 2012

norg

Jeg synes man læser lidt forskelligt, når det handler om at øge ens chancer for graviditet. Nogle hjemmesider anbefaler at man højest sexer hveranden dag. Hvor andre siger at man skal gøre det så meget man lyster..

Hvad mener I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2012

Line8700

Læser også lidt forskelligt, men manden laver jo kun en vis mængde sæd om dagen, så jeg tænker at, for at få "den fulde effekt" skal man manden sende alle sine soldater afsted, på én gang. Men det er bare noget jeg tænker. Ved ikk om det er rigtigt. 

Anmeld

27. februar 2012

Maise

Fra fertillitetsklinikken i holbæk anbefaler man kun sex hver 3 dag fra sidste mens dag til næste mens dag begynder. et klat sæd er over 48 timer om at blive reproduceret og det vil derfor blive en sløv klat sæd hvis man gør det for hyppigt eller med for mange dage imellem, da de går til grunde og reproduceres på ny hvis de ikke bliver "brugt"

Vi gjorde det efter deres anvisninger hver 3 dag. blev også gravid, men det var vist ligesåmeget fordi jeg havde tabt 15 kilo, dyrkede meget motion og spiste sundt.

Anmeld

28. februar 2012

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Den eneste årsag til at man skriver hver 2-3.dag,er fordi folk ikke skal føle sig forpligtede til at have sex hver dag i ÆL perioden,og når sædceller kan holde sig i 2-3 dage,behøver man ikke at gøre det mere end hver 2-3.dag.

Også har klinikken i holbæk ikke ret,en sædceller er faktisk 74 dage på vej,så om han har udløsning hver dag eller hver 3.dag er lige fedt.

Sædkvaliteten bliver faktisk bedre af hyppigere udløsninger.

Anmeld

28. februar 2012

Princesspigen

jeg droppede p-pillerne 1 oktober, i de næste måneder havde vi sex når vi havde lyst og efter min mens i januar havde vi sex hver anden dag (rent telfældigt faktis) i 14 dage og da min mens så sku komme i starten af febuar udeblev den og jeg var gravid..

jeg har aldrig kikket efter om jeg havde ÆL eller noget men bare nydt min kæreste, som kom det når det kom  

så i 4 måned efter vi droppede pillerne blev jeg gravid og er pt i 7 uge

held og lykke

Anmeld

28. februar 2012

norg

Tak for jeres svar.. Jeg har ikke lyst til at skulle begrænse mig, når det gælder det sjove med kæresten. Synes også man skal gøre det, når man har lyst og ikke lade være fordi der SKAL gå 3 dage imellem.. Men omvendt vil jeg selvfølgelig gerne øge vores chancer for graviditet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.