moderkage biopsi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2012

Barbamama

Vi fik tallet 1:131 og jeg fik også lavet en moderkagebiopsi. Og vi venter os en rask dreng. Jeg blev også meget ked af det og var meget bange for at vi ikke fik lov at beholde vores lille bebs. Jeg krydser fingre for dig og for at I får et hurtigt og godt svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2012

Oliver,Troia&Wictor

5. marts 2012

Anonym trådstarter

Jeg har fået svar på min moderkagebiopsi, og alt var i skønneste orden, og de kunne bekræfte at det var en dreng, som vi venter os

Anmeld

5. marts 2012

Mist

Anonym skriver:

Jeg har lige fået et rigtig træls opkald fra overlægen fra sygehuset.. I sidste uge var jeg til nakkefoldsscanning, og der fik jeg set min dejlige lille dreng Men min egen læge havde klokket i det med blodprøven, så efter nakkefoldsscanningen, skulle jeg havde foretaget en ny blodprøve (doubble-test). Nakkefolden var på knap 1,7, så det var jo rigtig fint, og jeg var super glad. Nu ringede overlægen så, for pga svar på blodprøven, min alder og nakkefolden lagt sammen, var der øget risiko for kromoson-fejl, 1:67 Jeg er bare så ked af det og bange. Jeg skal have foretaget moderkagebiopsi imorgen, og får så svar på torsdag, så jeg krydser alt hvad jeg kan, for at det er et sundt og raskt barn jeg har i maven.

Havde lige brug for at dele det.

Puha kender det alt for godt.. Du skal så bare være glad for du får svar så hurtigt.. 

Jeg os igennem en moderkage prøve, og jeg måtte pænt vente i 14 dage med svar.. Det var ikke sjovt..  

Krydser finger for at baby har det godt og er sund og rask.

her fra 

Anmeld

5. marts 2012

Camillos

Anonym skriver:

Jeg har fået svar på min moderkagebiopsi, og alt var i skønneste orden, og de kunne bekræfte at det var en dreng, som vi venter os

Dejligt for jer! skønt! Alt er i skønneste orden!!

Anmeld

5. marts 2012

Nessie

Anonym skriver:

Hvor er det skønt, så behøver I ikke bekymre jer mere, og kan roligt købe en masse lyseblå ting til den lille

Tillykke med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.