ville i kunne ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2012

Mor til Majbørn

Anonym skriver:

Der er bare kun 1 værelse derfor ville baby og barn skulle dele værelse 14 måneder er barnet .

Og vi vil selv skulle sove i stuen .
Men ja det gør det helt bestemt .

Aarh paa den maade - altsaa jeg tror godt jeg kunne, hvis det var en god sovesofa

Og haven er et KAEMPE plus... I kan jo altid slaa telt op om sommeren... haehae

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2012

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Må jeg spørge, hvorfor I har valgt at få et barn mere, når jeres økonomi er som den er??

Jeg ville nok vælge at bo småt i en periode og så se at få betalt så meget som muligt af gælden af. - Det lyder som om I har fint tjek på prioriteringerne, og så kan I jo ikke gøre så meget mere... Held og lykke.

Anmeld

28. februar 2012

D-Micka

Hej..
vi bor selv i en lille 2 værelses på 50kvm .. Det kan sagtens lade sig gøre Vi har ok med plads og lavet børneværelse i det værelse der nu er .. som du selv har tænkt, har vi en sovesofa ..

Vi søger noget større for det er klart at foretrække ..

Men, når det så er sagt lever vi ikke dårligt på denne måde og vi har den plads vi skal bruge .. Tror bare det handler om at indrette rigtigt

Anmeld

28. februar 2012

Team Putte

Anonym skriver:

Ja men det er ho stort set det sammen som her . Andet end vi bruger faktisk 10000 kr om nåneden på gæld det er så hårdt psykisk .

Jeg synes det sværeste er at jeg ikk bare kan bruge penge på vores guldklump at der ikk er til tøj til en selv at der ikk er til en skide klipning hos frisøren til mig.

Ja jeg tror det er smarteat at flytte i noget mindre .

Nu er jeg gravid og vi gør det med tøj at vi selvfølgelig køber noget nyt men vi har købt rigtig meget brugt. En sæk tøj til 300 kr indeholder for det meste mange gode ting og selvom man måske skulle sortere 1/3 fra fordi man synes det er grimt eller slidt så er stykprisen pr. del der er tilbage stadig enormt lav

Vores økonomi er så ik så dårlig som jeres, så kan godt forstå det er irriterende at man ik bare kan blive klippet når man trænger til det men man skal gå og spare op

Anmeld

6. marts 2012

Anonym trådstarter

SØS skriver:

Må jeg spørge, hvorfor I har valgt at få et barn mere, når jeres økonomi er som den er??

Jeg ville nok vælge at bo småt i en periode og så se at få betalt så meget som muligt af gælden af. - Det lyder som om I har fint tjek på prioriteringerne, og så kan I jo ikke gøre så meget mere... Held og lykke.

Ja må du gerne .
Det er simpelthen af den årsag at vi havde sat pb på standbey men alligevel er blevet gravid .

Jeg mistede en i december .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.