ville i kunne ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.114 visninger
14 svar
0 synes godt om
27. februar 2012

Anonym trådstarter

Sagen et den at vi har et barn vi har en op vej .
Og ja min mand er blevet fyret jeg er færdig udd til april men af gode grunde er der nok ingen som vil ansætte mig inden barsel .

Vi står og skal flytte om 2 måneder men det hus vi regnet med vi skylle leje har vi simpelthen ikk råd til i varme da d koster ca 24000 om året at varme op . Det er jo helt fjerne dødt .

Vi har sp fundet et mindre rækkehus på 58 kvm hvor der er have til som jeg vægter meget højt pga børn .

Men der er kun 1 værelse .er det overhovedet holdbart ??
Vi ville sælge vores sofa og købe en sovesofa som minder om en rigtig sofa .
Og så lade børnene ske værelse .

Vi har desværre ikk lige 7000 kr til husleje da min mand desværre har en del gæld .
Det er sp frustrerende det her , jeg hader ind imellem vores liv, vi lever ret stramt i forvejen og et barn mere hjælper ikk ligefrem på økonomien ..
Øv hvor er det træls .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2012

Team Putte

Anonym skriver:

Og ja min mand er blevet fyret jeg er færdig udd til april men af gode grunde er der nok ingen som vil ansætte mig inden barsel .

Vi står og skal flytte om 2 måneder men det hus vi regnet med vi skylle leje har vi simpelthen ikk råd til i varme da d koster ca 24000 om året at varme op . Det er jo helt fjerne dødt .

Vi har sp fundet et mindre rækkehus på 58 kvm hvor der er have til som jeg vægter meget højt pga børn .

Vi har desværre ikk lige 7000 kr til husleje da min mand desværre har en del gæld .
Det er sp frustrerende det her , jeg hader ind imellem vores liv, vi lever ret stramt i forvejen og et barn mere hjælper ikk ligefrem på økonomien ..
Øv hvor er det træls .

Jeg ville sagens kunne bo småt i en periode hvis det betyder man får høvlet af på den store gæld.

Her har kæresten oz en del gæld, og selvom vi gerne vil købe hus synes vi bare ik det er holdbart når vi bruger 6000 om måneden på gæld. Vi har så sat oz billigere i et 4v. rækkehus af ældre dato og her bliver vi boende ihvertfald de 6 år det tager før kæresten er gældsfri.

Anmeld

27. februar 2012

TR

Anonym skriver:

Øv hvor er det træls .

her fra ..

Håber i finder en løsning , så i kan nyde i skal have en mere ..

Kan i ikk søge noget bolig støtte ?

Nu ved jeg ikke hvor gammel jeres barn i har nu er, men så længe de er små, kan de vel godt dele værelse Det vel hen af det samme, som hvis de sku dele med mor og far

Anmeld

27. februar 2012

katrine26

Jeg syntes i skal tage springe og bosæt jer i den lille lejlighed.

Der er ingen skam af bo småt og i af den grund kan betale gæld af..

For på længer sigt så har i måske mulighed for at købe eller være gæld fri og det i sig selv er jo en sejre. så skidt med at i skal bo småt i et par år.

jeres børn er nok ligeglade for de vil heller have to glade forældre og bo småt, en af have to forældre som daglig skal slogs med øknomien og bo stort.

katrine26

Anmeld

27. februar 2012

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

Jeg ville sagens kunne bo småt i en periode hvis det betyder man får høvlet af på den store gæld.

Her har kæresten oz en del gæld, og selvom vi gerne vil købe hus synes vi bare ik det er holdbart når vi bruger 6000 om måneden på gæld. Vi har så sat oz billigere i et 4v. rækkehus af ældre dato og her bliver vi boende ihvertfald de 6 år det tager før kæresten er gældsfri.

Ja men det er ho stort set det sammen som her . Andet end vi bruger faktisk 10000 kr om nåneden på gæld det er så hårdt psykisk .

Jeg synes det sværeste er at jeg ikk bare kan bruge penge på vores guldklump at der ikk er til tøj til en selv at der ikk er til en skide klipning hos frisøren til mig.

Ja jeg tror det er smarteat at flytte i noget mindre .

Anmeld

27. februar 2012

Anonym trådstarter

TR skriver:

her fra ..

Håber i finder en løsning , så i kan nyde i skal have en mere ..

Kan i ikk søge noget bolig støtte ?

Nu ved jeg ikke hvor gammel jeres barn i har nu er, men så længe de er små, kan de vel godt dele værelse Det vel hen af det samme, som hvis de sku dele med mor og far

Jo vi kan sagtens søge bolig støtte og vi kan få 300 kr . Vi vil os gøre det . Men 300 rækker bare ikk sp langt sp heller vi mindre og spar mere .

Vores barn er 14 måneder .

Og tusind tak for kram

Anmeld

27. februar 2012

Anonym trådstarter

katrine26 skriver:

Jeg syntes i skal tage springe og bosæt jer i den lille lejlighed.

Der er ingen skam af bo småt og i af den grund kan betale gæld af..

For på længer sigt så har i måske mulighed for at købe eller være gæld fri og det i sig selv er jo en sejre. så skidt med at i skal bo småt i et par år.

jeres børn er nok ligeglade for de vil heller have to glade forældre og bo småt, en af have to forældre som daglig skal slogs med øknomien og bo stort.

katrine26

Jaa og jeg giver dig ret .

Jeg tror os vi gør det . Vi bliver nødt til det .
Jeg kan ikk holde det ud mere . det er vildt hårdt psykisk at skulle hende hver en 5 er .

Anmeld

27. februar 2012

TR

Anonym skriver:

Jo vi kan sagtens søge bolig støtte og vi kan få 300 kr . Vi vil os gøre det . Men 300 rækker bare ikk sp langt sp heller vi mindre og spar mere .

Vores barn er 14 måneder .

Og tusind tak for kram

Kan godt se det ikk er meget .: men håber i finder ud af det

Anmeld

27. februar 2012

Mor til Majbørn

Anonym skriver:

Øv hvor er det træls .

Vi har 70 kvm (med mange skråvægge) - 2 voksne, en på 12 og en baby på vej. Det fungerer fint - men den 12 årige har eget værelse, mens bebsen skal sove hos os.

For mig at se, handler det MEGET om praktisk opbevaring, og så rengøring.

Anmeld

28. februar 2012

Anonym trådstarter

Frøken Førstegangsmor :D skriver:

VVi

Vi har 70 kvm (med mange skråvægge) - 2 voksne, en på 12 og en baby på vej. Det fungerer fint - men den 12 årige har eget værelse, mens bebsen skal sove hos os.

For mig at se, handler det MEGET om praktisk opbevaring, og så rengøring.

Der er bare kun 1 værelse derfor ville baby og barn skulle dele værelse 14 måneder er barnet .

Og vi vil selv skulle sove i stuen .
Men ja det gør det helt bestemt .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.