Prævention ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2012

Dianaaa

MortilCilas skriver:

Hej jer alle

Jeg har en kobberspiral, men da jeg er begyndt at få en masse problemer med den, skal jeg have en ny prævention, har tænkt og overvejet en hormonspiral, nogen der har gode erfaringer med den?

yep jeg har den, og er super glad for den, dog blødte jeg de første 2 måneder som er helt normalt ! men ellers kun lidt pletblødninger der vare  2-3 dage over en månede, så det er super dejligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2012

EKBJ

MortilCilas skriver:

Hej jer alle

Jeg har en kobberspiral, men da jeg er begyndt at få en masse problemer med den, skal jeg have en ny prævention, har tænkt og overvejet en hormonspiral, nogen der har gode erfaringer med den?

Undskyld jeg "udnytter" din updatering, men er der nogen som kan anbefale en P-stav? 

Anmeld

28. februar 2012

MortilCilas

Dianaaa skriver:

yep jeg har den, og er super glad for den, dog blødte jeg de første 2 måneder som er helt normalt ! men ellers kun lidt pletblødninger der vare  2-3 dage over en månede, så det er super dejligt

Bløder man hele tiden, de første 2 måneder?

Anmeld

28. februar 2012

MortilCilas

EKBJ skriver:

Undskyld jeg "udnytter" din updatering, men er der nogen som kan anbefale en P-stav? 

Det er da helt okay

Jeg kender flere der har den, og er super glde for den, altså p-staven, mener dog at deres menes er ret uregelmæssig, med om den kommer eller erj.

Anmeld

28. februar 2012

EKBJ

MortilCilas skriver:

Det er da helt okay

Jeg kender flere der har den, og er super glde for den, altså p-staven, mener dog at deres menes er ret uregelmæssig, med om den kommer eller erj.

Der er også mange der siger at sådan noget som MENS smerter og kramper bliver mindre efter en fødsel? 

Anmeld

28. februar 2012

MortilCilas

EKBJ skriver:

Der er også mange der siger at sådan noget som MENS smerter og kramper bliver mindre efter en fødsel? 

Inden jeg kom på kobberspiral synes jeg det var ganske ubehageligt med mens igen, nok fordi det minded om plukveer eller svage veer. Men medn p-stav ved jeg ikke

Anmeld

28. februar 2012

EKBJ

MortilCilas skriver:

Inden jeg kom på kobberspiral synes jeg det var ganske ubehageligt med mens igen, nok fordi det minded om plukveer eller svage veer. Men medn p-stav ved jeg ikke

Jeg vil bare ikke på p-piller da jeg er sindsyg dårlig til at huske og tage mine piller fordi jeg har så mange andre ting og tænke på :-) 

Anmeld

28. februar 2012

MortilCilas

EKBJ skriver:

Jeg vil bare ikke på p-piller da jeg er sindsyg dårlig til at huske og tage mine piller fordi jeg har så mange andre ting og tænke på :-) 

Jeg har det på samme måde, også er jeg ikke vild med at skulle proppes med hormon

Anmeld

28. februar 2012

An&Jo

EKBJ skriver:

det kan du ikke være helt sikker på desværre..

min blødning og smerte er blevet værre efter jeg har født.. :/

Men håber da at dit bliver mindre end mit ihvertfald..

Anmeld

28. februar 2012

An&Jo

til TS, jeg har ikke hormonspiral endnu, men det er meningen at jeg skal have det..
Jeg håber du kan komme med nogle gode erfaringer derfra så..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.