Prævention ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.428 visninger
34 svar
0 synes godt om
27. februar 2012

MortilCilas

Hej jer alle

Jeg har en kobberspiral, men da jeg er begyndt at få en masse problemer med den, skal jeg have en ny prævention, har tænkt og overvejet en hormonspiral, nogen der har gode erfaringer med den?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2012

MortilCilas

Oppelop

Anmeld

28. februar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Jeg kan kun anbefale kobberspiral. Jeg elsker mig, og skulle bare have haft den lagt for laaaaang tid siden.
Men tror det er fordi jeg ikk kan tåle det homonhalløj som alt andet prævention udskiller..

Anmeld

28. februar 2012

MortilCilas

LouiseVous skriver:

Jeg kan kun anbefale kobberspiral. Jeg elsker mig, og skulle bare have haft den lagt for laaaaang tid siden.
Men tror det er fordi jeg ikk kan tåle det homonhalløj som alt andet prævention udskiller..

Jeg var også glad for min, men har ikke andet end smerter ofte, pletblødninger, kraftig menes og menes smerter. Det kan jeg ikke holde ud mere.

Og skal ikke have alt det hormon i min krop, det er unarturligt, også er det egentlig kun sådan, p-ring, kondom og hormon spiral

Anmeld

28. februar 2012

Vidunderligeunger

MortilCilas skriver:

Jeg var også glad for min, men har ikke andet end smerter ofte, pletblødninger, kraftig menes og menes smerter. Det kan jeg ikke holde ud mere.

Og skal ikke have alt det hormon i min krop, det er unarturligt, også er det egentlig kun sådan, p-ring, kondom og hormon spiral

pring og hormonspiral er også med hormoner?? 

Anmeld

28. februar 2012

TTM

Jeg havde kobberspiral efter barn 1, var glad for den selvom den forøgede mens. periode og mængde...

Efter barn 2 fik jeg oplagt hormon, og det var noget helt nyt! Jeg har 10 dråber pr. periode (Med kobber: 7 dage konstant) og er virkelig glad da den kun udgiver hormoner lokalt, kontra p-piller der er i hele kroppen.

Jeg havde dog problemer med min da den "forsvandt" men kun fordi den var gledet op i livmoderen. Men intet smertehelvede...

Håber du bliver glad for din, hvis du vælger hormon

Da jeg ikke ønsker flere børn, vil jeg hellere have lidt hormon, end huske kondom eller andre "engangs"præventioner og få børn ud af det (Bliver ekstremt nemt gravid)

Anmeld

28. februar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

MortilCilas skriver:

P-ringen ku jeg ikk tåle

Anmeld

28. februar 2012

MortilCilas

MAJ*MOR skriver:

pring og hormonspiral er også med hormoner?? 

Ja men er kun lokalt, altså kun der nede. Hvor p-piller er i hele kroppen

Anmeld

28. februar 2012

MortilCilas

TykkeTrunteMor skriver:

Jeg havde kobberspiral efter barn 1, var glad for den selvom den forøgede mens. periode og mængde...

Efter barn 2 fik jeg oplagt hormon, og det var noget helt nyt! Jeg har 10 dråber pr. periode (Med kobber: 7 dage konstant) og er virkelig glad da den kun udgiver hormoner lokalt, kontra p-piller der er i hele kroppen.

Jeg havde dog problemer med min da den "forsvandt" men kun fordi den var gledet op i livmoderen. Men intet smertehelvede...

Håber du bliver glad for din, hvis du vælger hormon

Da jeg ikke ønsker flere børn, vil jeg hellere have lidt hormon, end huske kondom eller andre "engangs"præventioner og få børn ud af det (Bliver ekstremt nemt gravid)

Jamen jeg bløder også helt vildt, og det kan jeg ikke holde ud, også alle de smerter jeg har fået. Men overvejer at sige ja til hormon spiralen. Så skal man ikke huske noget, og er jeg en bums til nemlig

Håber det bliver lige så positiv en oplevelse som med dig

Anmeld

28. februar 2012

MortilCilas

LouiseVous skriver:

P-ringen ku jeg ikk tåle

Åh øv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.